Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Ja, jeg er rundt 4 uker. Barnet vil vi ha, selv om det ikke var planen, vi var litt uforsiktige 1-2 ganger, og jammen var det nok til å klaffe. Vi vil ha barnet. Men dette var ikke planen. Alt må planlegges å omgjøres anderledes. Jeg skal holde det hemmelig lengst mulig, for det er ikke mange som kommer til å bli så veldig glad for det her. Holde det hemmelig til magen syns veldig godt, og det er umulig å skjule det. For da er det for sent for dem å prøve å få deg til å bestemme for deg på en måte. Jeg syns det er veldig trist. Forige gang så ble det så mye stress rundt meg med andre ting og det maset om abort at vi mistet barnet. Derfor tenkte vi å vente lenger denne gangen. Hvertfall til etter at vi er gift. Vi skal gifte oss i 2011. Om bare noen mnd. Klarer jeg å holde det hemmelig til da så kanskje det skal gå greit Jeg klarer ikke alt snakket fra folk jeg om hva de mener jeg burde gjøre og ikke gjøre. Det trykker så ned på meg. Noen tips/råd til hvordan jeg skal klare å tenke anderledes? Altså gi f... i det andre sier å mener. Jeg både vil og ikke vil ha dette barnet. Velkommen er det. Men er vi klare for nr 2? Nr 1 flytter ikke hjem igjen før til sommeren en gang. Hm. Hjelp?! Skal til legen for en samtale på fredag. Men jeg klarer ikke det å miste en til. Eller ta en abort. Det er så alt for tungt. Huff, nei. Man får vel bare prøve å legge planene der etter.. Jeg er det man kaller gravid og usikker. :/ Måtte bare lufte noen tanker, selv om det ikke er så sikkert at det er forståelig alt jeg skriver. Men hadde ingen å prate med det her om!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Kan jeg spørre hvorfor nr.1 ikke bor hjemme...?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Ja, det kan du spørre om. Og skal svare delvis. Jeg og BF gikk fra hverandre. Jeg fikk ha nr. 1 mest. Ble utsatt for en krenkende hendelse. Og valgte å la nr 1 bo hos noen andre. Nå har vi funnet til hverandre igjen. Og skal ha nr 1 tilbake. Men det må økes med samvær gradvis, siden nr 1 har bodd borte 1 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå