Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Altså de som ikke har en hallik over seg eller har et rusproblem.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Tenker at de er noen skikkelig slutmachiner
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Man kan være desperat etter penger selv om man ikke har et rusproblem. Eller ha opplevd misbruk slik at man føler at kroppen likevel er "offentlig". Tror veldig få prostituerer seg dersom de har andre muligheter, selv om de sikkert finnes. Tror stort sett det ligger mye trist bak et slikt valg.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Er litt splittet i mine meninger... I prinsippet er jeg for at man må kunne selge kroppen sin hvis man ønsker det. Jeg synes det er trist hvis ambisjonsnivået er så lavt at kroppen blir kilden til inntekt. Jeg tenker at de er på jakt etter lettvinte penger, og har lite selvrespekt. Salg er lovlig, kjøp er ulovlig. Jeg snes ikke det burde være forbud hvis man kan vise til frivillighet blant horene og betaling av skatt. Jeg synes likevel det er sørgelig og patetisk med de som kjøper seg sex. Hadde mannen min innrømmet noe slikt, hadde jeg aldri kunne respektere ham igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå