Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Min lille på 9 uker har fått facebook i dag:) Er seff jeg som styrer da, men synes det er så søtt. Er et par andre i barselgruppa som har det, men hvor mange av dere her inne?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Synes det er totalt idiotisk. Og Facebook har 13-årsgrense.
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Hæ? Du tulla no sant? Ka i alle daga skal en liten baby på 9 veker med egen facebookprofil?
Gjest Skrevet 16. februar 2011 #7 Skrevet 16. februar 2011 Hva sa du? Tull og fjas! Hva skal en baby på 9 måneder med Facebook??
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #8 Skrevet 16. februar 2011 Hva i all verden? Det er jo bare moro, er jo jeg som styrer hvem som er venner, bilder og statuser! Dessuten er det et artig tidsfordriv i perm.. Og veldig koselig når folk skriver til baby på veggen osv. Skjønner ikke hvorfor det er idiotisk.. HI
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #9 Skrevet 16. februar 2011 Det er en grunn til at slikt dukker opp på sider som lamebook.com eller failbook.com... Ville revurdert dette om jeg var deg. Veldig unødvendig og overhodet ikke søtt.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #10 Skrevet 16. februar 2011 Vær så snill å si du er et forumtroll! Dette kan ikke stemm! Hvem er det som lager facebookprofil til så små barn? Du kan ikke være eldre en dag eldre enn 16 år.. Bare barn selv som kan finne på noe så teit! Hilsen mamma på 23 år!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #12 Skrevet 16. februar 2011 Serr, det er flere som har det! Må jo være noen her inne og, som jeg kanskje kan legge til eller noe:) Er forresten ikke 16, jeg er 22, ikke at det har noe med saken og gjøre. hi
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #13 Skrevet 16. februar 2011 Du får legge det ut på Småtroll 0-1 år og se om noen svarer.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #14 Skrevet 16. februar 2011 Trodde kanskje en på 22 hadde litt meir vett en som så derfor jeg trodde det kanskje var en på 16, siden jeg mener det bare er barn selv som kan finne på noe så dumt! Spør igjenn, hva skal babyen din på 9 uker med facebook? Hva er det som er så søtt med det? Tenkt på hva h*n vil mene om det selv når h*n blir eldre? Hvis du absolutt vil legge ut bilder av baby, holder det ikke å legge de ut på din egen profil? Går ut i fra det kun er dine venner som er "venn" med babyen uansett.. Så ser ikke vitsen. Hilsen hun som trodde du kanskje var 16 lenger oppe..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #15 Skrevet 16. februar 2011 Det er faktisk ikke lov å lage profil i andres navn, spesielt ikke til mindreårige! Eller har du ikke lest retningslinjene til facebook? Personlig vil jeg at mitt barn skal få muligheten til å velge selv hvor mye hun øsnker å legge ut om seg selv på nettet, den dagen hun blir stor nok til å forstå hva det innebærer av godt og vondt;)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #16 Skrevet 16. februar 2011 Det er ikke juridisk sett ulovllig. At Facebook setter opp regler som de ikke kan eller vil sørge for blir etterlevd, er en annen ting.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 16. februar 2011 #17 Skrevet 16. februar 2011 Enig med de som svarer over jeg! Det er faktisk ikke lov, og hvorfor holder det ikke med noen bilder av babyen på DIN profil??
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #18 Skrevet 16. februar 2011 Alle har jo EGEN face, så tenkte at det var artig. Kjenner til og med noen som ha profil på katten sin, så hvorfor er baby så ille? Dessuten er min profil for bilder av meg og mine venner og baby for bilder av h*n og h*ns venner.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #19 Skrevet 16. februar 2011 Noe så dumt. Hva i all verden skal en liten baby på face????
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #20 Skrevet 16. februar 2011 He he..ja, for babyen har vel en haug med venner
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #21 Skrevet 16. februar 2011 Helt forkastelig spør du meg! Noen ting gjør man bare ikke. Du virker ikke særlig oppegående hi! Uansvarlig. Du virker veldig ung.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #22 Skrevet 16. februar 2011 HI: Det er ganske stor forskjell på et barn/baby/MENNESKE og en katt/hund/rotte i forhold til det å lage en facebookprofil. Hva om ditt barn ikke ønsker å ha en facebookprofil når han/hun en dag får muligheten til å bestemme det? - nå har jo du frarøvet barnet den muligheten, men dog. Aldri, og da mener jeg ALDRI ville jeg gjort det mot mitt barn. Direkte forkastelig og totalt uansvarlig å lage facebookprofil i andres navn. Og at andre gjør det, javel, men det gjør det ikke mer riktig for det.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #23 Skrevet 16. februar 2011 Folkens, ro dere ned. Dette er et forumtroll. Og dere gikk rett på. Nå kommer HI til å påstå at jeg lyver, bare for å få dere til å fortsette å krangle.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #24 Skrevet 16. februar 2011 Jeg har sett for mange spedbarnsprofiler på facebook til at jeg tror dette er et forumtroll. Og ja, jeg har innrapport de jeg har sett, og de er blitt fjernet av facebookadminen. Skrekkelig "trend".
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #25 Skrevet 16. februar 2011 Der fikk dere hvertfall svar på at dette ikke er noe jeg oppfinner på! Det er ganske normalt, selv om dere ikke liker det. baby er ni uker og tar ikke skade av det da. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå