Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Har ikke peiling på hva jeg skal lage i dag. 2 i huset er ikke helt i form,så vil ha gode tips som frister
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Fiskepinner og potetmos, tomat og agurrk står på menyen her i huset i dag.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Langtidsstekte (ovnen) nakkekoteletter med søtpotet chips og salat skal vi ha:)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Vi skal ha laks og brokkoligrateng med mandelpoteter, gulrøtter og smeltet smør med løk.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 I dag blir det pølser med potetmos og kålrotstappe. I går hadde vi kyllingwok m/ nudler I morgen skal vi ha fiskesuppe m/ brød
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #8 Skrevet 16. februar 2011 I dag jobber vi seinvakt begge, så besteforeldre ordner middag til barna og på oss blir det Fjordland eller Toro på jobb. hehe MÅ ha middag.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #9 Skrevet 16. februar 2011 Mandag hadde vi hjemmelagde kjøttboller, hjemmelaget potetstappe, tomater og agurk Tirsdag hadde vi stekt laks (med sitronpepper, salt og pepper)blomkål, kokte poteter og rømme I dag skal vi ha en wok der jeg tar det vi har;) Blir ca slik; kyllingkjøttdeig, paprika, løk, kinakål, gulrøtter, litt ferdig frosne wokgrønsaker fra findus, glassnudler. Har ris ved siden av og sojasaus til barna og sweet chilli saus til de voksne:) I morgen blir det kylling på menyen tenker jeg:)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #10 Skrevet 16. februar 2011 Du som servere pølser og kålrotstappe. Blander du de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå