Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Renault blir det definitivt ikke! Har sett litt på Toyota Verso og synes det ser ut som en fin bil i tillegg til at Toyota er driftsikre biler. Ford S max har halve nabolaget så den har jeg ikke så innmari lyst på. Har også tittet litt på nye ford Grand C-MAX og Peugeot 5008 men havnet på at den ble for dyr igjen. Andre tips, evnt erfaringer??
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Skal dere bruke alle sju setene fast ? Da ville jeg i så fall kikket på kollisjonstester for de ulike bilene. De setene bakerst er utrolig utsatt i slike flerbruksbiler. Men om man skal ha de setene til å hente et par kompiser hjem fra skolen, eller kjøre nabogutten til fotballtrening er det helt ok.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 vi ser også etter en 7 seter! har sett på touran eller noe slikt..
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 skulle til å anbefale Renault... Hvorfor ikke den? Den er sååå utrolig grei og praktisk! Elsker den bilen!!!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Dersom dere skal ha fullverdig 7-seter, så ville jeg sett bort i fra Touran. Vi har den nå, og skal oppgradere. Benplassen er ikke spesielt god baki der, og bagasjeplassen duger ikke når alle setene er i bruk. Vi har tre fastboende barn, i tillegg til at mannen har to særkullsbarn, slik at vi trenger 7 seter relativt ofte. Vi hadde en ny VW Sharan hjemme for prøvekjøring her en dag, og for en bil! Ser mye bedre ut enn de gamle Sharanene, har goooood benplass OG bagasjeplass. Skyvedører som er et pluss når man har barn. Bare så synd at startprisen ligger på ca 440 000, så må man jo legge til mer for å oppgradere bilen. For å si det sånn; vi satser nok på en eldre Caravelle akkurat nå, og snuser nærmere på den nye Sharanen om et par år (For all del, sikkert god plass i en gammel sharan også, men jeg klarer ikke utseende på den iallefall )
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #7 Skrevet 16. februar 2011 Hyundai H1 Er veldig fornøyd med vår korte utgave med firhjulstrekk du kan koble ut. Driftsikker, god beinplass, Kansje litt liten bagasjeplass når alle setene er i bruk... Vi lagrer endel mellom de midterste setene og bruker bagasjenett. Kan bli litt "rotete" på langtur, men det er eneste minuset med bilen for vår del. De bakerste setene er komfortable med armlener og mulighet for å legge de bakover. Kapteinstoler i midten dom bare er helt herlige å sitte i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå