Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Hvor mange kcal spiser dere egentlig pr dag? Bare nyskjerrig :-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Mener du ketose eller ketolyse? To forskjellige ting. Da jeg spiste ketogent for å gå ned i vekt spiste jeg rundt 3000 kcal i døgnet. Det spiller for så vidt ingen rolle og de færreste sjekker. Kroppen bruker mer energi på å bruke fett som brensel
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Teller ikke kalorier, men spiser ikke noe søtt eller noe med kunstig sukker. Spiser masse fisk, grønnsaker, kjøtt, egg og ost. Avokado er min nye bestevenn;)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Jeg vet at det ikke spiller noen rolle. Var bare nyskjerrig på hvor mye dere faktisk spiser. Jeg kan desverre ikke uttrykkene og helt hva det innebærer. så hva jeg mente er faktisk ikke godt å si. Det er ikke enkelt å spørre om ting når man ikke har peiling i det heletatt ;.-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 Kuren heter "ketolyse" og når man går på ketolyse-kuren så går kroppen i "ketose" - dvs. at kroppen går over til ren fettforbrenning og omdanner fett til ketoner (kort fortalt). Jeg spiser: Frokost: Omelett m/ost og skinke eller en salat Middag: Laks eller kjøtt m/grønnsaker Kveld: Om jeg spiser kvelds så spiser jeg en lett salat Drikker omlag 2 liter vann/Farris om dagen og drikker litt kaffe og te 10:41
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Det blir ikke så mye mat ser du, for fett har en enorm næringstetthet. Det er veldig mye mer kcal i en spiseskje kokkosfett enn i en spiseskje ris 2 egg, 2 skiver bacon, papirka, halv avokado, par sherrytomater og litt agurk og løk, en spiseskje rømme og en med majones - nydelig eggesalat! Verdt ca 2500 kcal. Holder deg mett i en 8 timers tid da.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #7 Skrevet 16. februar 2011 Da jeg slanket med med ketose gikk jeg på pulver og spiste 330 kalorier om dagen.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #9 Skrevet 16. februar 2011 Er du helt blåst 10.55 ? Hahahaha! Det er faan meg ikke 2500 kcal i det du skriver der!! Ett egg har ca 65 kcal,1 baconskive har 47 kcal, grønnsakene der er nermest kalorifattig, 1 skje søterrømme er vel ca 25 gr som er 83 kcal, 1 ss ekte majoner inneholder 110 kcal. Totalt blir det 431 kcal, ikke 2500!! Haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå