Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 http://lenehansen.blogg.no/ Snakk om og digge seg sjølv!!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #2 Skrevet 16. februar 2011 Er det ikke det blogging går ut på da ?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Hadde jeg hatt sånn overarmer og sånn mage, skulle jammen jeg vist det fram også:-)
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Ja, det tenkte jeg og 0959. Utrooolig veltrent, WOW tenkte jeg bare! Litt vel bollete silikonpupper, men for en fantastisk kropp. *Misunnelig* Men hun jobber jo både for og med det da. Skulle ønske hun var min personlige trener, kunne virkelig trengt noen som sparka meg opp av soffen Men hun skal jo reklamere for seg selv da og det greier hun jo
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 Digger seg selv?! Hi du er sjalu.. Hun trener jo mye, ser VELDIG bra ut, og er opptatt av en sunn livvsstil. Synes bloggen hennes var kjempebra, mange gode treningtips der:))
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Hu er så nasty! Har aldri likt henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå