Gå til innhold

Noen som kan anbefale en søskenvogn?


feb79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

eg har nett bestillt meg baby jogger city select, er ut som en fantastisk søskenvogn. barna kan sitte mot kjøreretning, med kjøreretning og mot hverandre. når eldste mann ikkje vill sitte i vogn lenger, gjøres vognen om til singelvogn.

eller det er i utgangspunktet en singelvogn men du kjøper ekstra sete og setter på. virker helt enkelt og greit, tar ikkje stor plass i bil heller...

 

Hos oss blir det 2.5 år i mellom. kommer til å måtte bruke vogn hver dag til barnehagen, kan ta av søskensete og sette det i barnehagen, mens eg er på trilletur med singelvogn.

 

lykke til med letingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt nye easywalker duo plus og det må være den minste (sammenlagte) vognen jeg noen gang har sett! Den er lett å trille og ser kjempetøff ut! Det var mitt tips! :) Lykke til med valget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Easy Walker her også. Super fornøyd med den. Den er faktisk bedre å trille nå på snøh...vi har her i Oslo en den vanlige vognen til Easy Walker som vi har som singelvogn. Et annet pluss er at den har separate kalesjer når babyen vokser ut av bagen, og at håndtaket kan bli ekstremt høyt om du har høy mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også easywalker. Enig i alt som står ovenfor. Det er en supergod vogn! Bagen er stor til å være på søsken-/tvillingvogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...