Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #1 Skrevet 16. februar 2011 Hva lager du til middag når du har det travelt? Noe raskt og enkelt? -Da mener jeg LAGE middag, ikke ferdigprodukter, altså.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 fullkornspasta med hjemmelaget pastasaus Saus : 1 pakke kjøttdeig 1 løk 3 fedd hvitløk 2 bokser hermetiske tomater 2 ss mel 1 tening kjøttbuljong peppermix 1 ts sukker salt og annet krydder kjøttboller med potetstappe som jeg har fersk sjampingnon og rødløk i ( stekt) Hjemmelaget tacopizza Fyll : 1 pakke kjøttdeig 2 glass tacosaus 1 pakke tacokrydder 1 pakke mais deig: 4,5 dl vann 1 pakke gjær mel til ønsket tykkelse ( skal være ganske blaut) 2 ts salt desj olje rømmedressing på toppen wok
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #4 Skrevet 16. februar 2011 Ovnsrett av det jeg finner i skapet. Her om dagen ble det kjøttpølser, frossen broccoli/blomkål og potetstappe i ildfast form, med ost oppå...
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 Grønnsaksuppe, kutt opp grønnsakene dagen før så er det bare og koke i vei når du kommer hjem.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #6 Skrevet 16. februar 2011 Hva mener du er ferdig mat da? er en pose saus redig mat? er ferdig oppkuttet grønnsaker ferdig mat?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #7 Skrevet 16. februar 2011 Er pølser ferdigprodukter? Er grønnsaksblanding ferdigprodukt? Jeg lager lapskaus av frossen lapskausblanding og oppkutta pølser når jeg har det travelt. Tar 15 min fra start til slutt og lager seg selv. MEN det er vel på grensen til ferdigprodukt eller?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #8 Skrevet 16. februar 2011 Tja, det tar jo en halvtime bare å finne fram alle ingrediensene.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2011 #9 Skrevet 16. februar 2011 -omelett med det man har for hånda -spaghetti carbonara -pasta-/ris salat -pitabrød med f.eks middagsrester som laks, kjøttsaus, finskåret kjøtt, med salat, ost og dressing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå