Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Hvordan opplevdes det? Jeg var i dag og hadde mest lyst til å synke i jorden. Har tatt gu med den samme legen mange ganger, uten at det har vært noe problem, men altså. Han var knallrød i tryne, skalv på hendene, stammet. Og begynte og bable uforståelig med seg selv og tilslutt så begynte han å fnise!!! Vi snakker her om en lege i 50 åra som BURDE ha fått ganske god trening i dette her. Jeg syns det var så kleint at jeg seriøst vurderer å bytte lege (Og jeg har hatt denne legen siden jeg var liten)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Hva er det med disse puppesjekkene folk snakker om? Har aldri hatt noe sånt i sv.skapet, er det noe nytt eller? Trodde det var opplest og vedtatt at kvinnebryster er så individuelle at man ikke kan finne kuler ved første beføling, men må kjenne den enkeltes bryst først?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Jeg er ikke gravid. Jeg var der for å få informasjon om jeg kan være aktuell for testing ift. dette brystkreftgenet. (Opphopning av brystkreft i familien) H.I.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå