Gå til innhold

Tisseflekkete akupunktør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rent hypotetisk sett: Hvis dere hadde en akupunktør som alltid hadde urinflekker på de hvite skrubsene sine, har dere sett på det som et tegn på dårlig hygiene og en mann man helst ikke vil skal stikke nåler i din gravide kropp?

Nå vet jeg ikke åssen menn er på det området. Min mann er iallefall svært renslig sånn sett.

Men jeg tenker at for å få urin igjennom bokseren for så å få det igjennom scrubsene er litt slurvete kanskje?

Spesielt iogmed at det er det området som er i øynehøyde når du ligger på en benk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan i all verden kom du frem til denne syke hypotetiske problemstillingen?? Jeg er imponert.

Skrevet

Menn som bare rister etter toalettbesøl er EKLE

Skrevet

Det må bli helt hypotetisk,for jeg ville aldri brukt pengene mine på kvakksalveri. Men ja,jeg ville synes det var ekkelt og uhygienisk.

Skrevet

Du har misforstått hvis du tror at akupunktur er kvakksalveri, men urinflekker er jo ekkelt.

Skrevet

Hva er egentlig skrubsene?:-)

Og for å svare på spørsmålet: Jeg holder meg unna helsepersonell med dårlig hygiene, tisseflekker iberegnet.:-)

Skrevet

Hehe.. sånne hvite klær behandlere går med. Med scrubs mener jeg sånn helsepersonell/sykepleiere har.

Dette er sånne hvite. Skjønner ikke helt greia når dette nok er litt for hygienens del, også er det fult av tiss. Yuck :/

Skrevet

Hvordan veit du at det er tiss, og ikke te eller saft?

Skrevet

Æsj..

For det første... Oddsen?

For det andre.. det er sånne små gule urinfargede flekker der penisen er... Nuff said.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...