bebebe Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Hva gjorde dere på førstegangskontrollen? Fikk dere høre hjertelyd eller bekreftet hvor langt dere var på vei?
Bolla med 2 små <3 Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Skal i morgen Men første svangerskapet fikk jeg vite sånn ca termin og hvor langt jeg var på vei, men tror ikke jeg fikk høre hjertelyden allerede første kontrollen.. Kan si i fra i morgen da hihi
Mrs. Bouquet Skrevet 16. februar 2011 #3 Skrevet 16. februar 2011 Var når jeg var 11+2. Tok blodprøver, leverte urinprøve, legen begynte å fylle ut helsekortet og sendte henvisning til ordinær UL. I tillegg tok hun blodtrykk og sjekket hjertelyd.
bebebe Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2011 ja si ifra når du har vært og hvordan det gikk jeg er i dag 9 uker og skal dra på fredag Burde jeg dra alene eller er det noe for samboeren? hihi
Aina87 Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 jeg dro uten samboer, men han skal være med når jeg skal til jordmor neste uke.. jeg tok blodprøver, målte blodtrykk og hadde med urinprøve. deretter gikk jeg inn til legen, prata litt om termin, om jeg følte meg bra, i tillegg til at det ble fylt inn mye ting om meg og samboer på et skjema. navn, jobb, om jeg røyker, drikker alkohol, tar narkotika, har noen sykdommer i familien osv... legen har mange spørsmål osv første gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå