Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Har inntrykk av at de ikke liker han så veldig, dvs jeg ser aldri han sammen med de ansatte der. Han klarer seg selv til det meste og de gangene han har spurt om hjelp må han bare vente ( sier han selv.) Hvis jeg sier at de må huske sånn ( eks ta av joggebuksen og ha på fleecebukse for n`te gang så gjør de ikke det. Det må han ( 4år) huske selv) Hver gang han hoster tre ganger så "Har han vel det best hjemme". Er alene med to barn og har ikke ubegrensede muligheter til å ha dem hjemme hvis de ikke er syke. I dag sa jeg fra at han har kuldeutslett på håndleddene, har smørt med krem og alt som trengtes. Nei, det var nok ikke bare et kuldeutslett, det var atopisk eksem, jeg burde ta han med til lege. ( Det siste har jeg hørt i ca 15ganger i vinter) Påpekte at det var veldig rart at det var kunn der snøen hadde hatt direkte kontakt med huden og at broren hans hadde hatt det samme for kort tid siden. Jeg blir helt oppgitt over alt dette styret med han hele tiden. Greit at de ikke liker han eller meg som foreldre, men for f*** vær proffe. Selv har han ingen annen erfaring med bhg så han synes jo dette er helt greit og normalt, men jeg kjenner at jeg har lyst til å bytte barnehage.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Tror jeg ville tatt dette opp med ped leder. Også byttet barnehage om det ikke blir bedre. Skal ikke være slik.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Huff så trist. Stakkars deg, og stakkars barnet ditt. Man skal ikke føle seg dårlig likt eller usynlig når man er 4 år! Ville ha tatt det opp med bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå