Gå til innhold

Bare på gøy!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sitter damene å gomler på i aften da??

Selv sitter jeg å nipper til et utsøkt glass Amarone og spiser Babybel ost..

 

Ja, fy skamme seg!!!! Jeg veit det er tirsdag..... Hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg nippar til eit medisinbeger solvipect comp, og prøver å ikkje hoste meg ihjel.

 

Ingen mat i kveld, er mett etter middag på Dolly.

Skrevet

Vi hadde grove hjemmebakte rundstykker med godt pålegg til kveldsmat for noen timer siden. Så drikker jeg vann og kaffe og gomler på en extra tyggegummi.

Skrevet

Prøver å ikke spise noe usunt, for nå er jeg tjukk nok. Det ble tre-fire "sunne" gelegodterier lagd av ett eller annet fruktestrakt. De var i alle fall søte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...