Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Utvannet til det ukjennelige og snudd motsols femti runder ....? humbug
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Har prøvd det i 2 forskjellige perioder i livet pga jeg var desperat etter noe som kunne hjelpe meg. Ingen av gangene hjalp det.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Har aldri hatt troen på det, men lillemann har vært frisk i over ett år etter at vi begynte på forebyggende homeopati, så nå har jeg litt mer troen :-) Og egentlig så bryr jeg meg ikke om det er placeboeffekt eller ikke, så lenge det funker :-)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #7 Skrevet 15. februar 2011 Er ikke i mot all alternativ medisin. Men homeopati virker litt søkt. Og så det hatet til leger da!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #8 Skrevet 15. februar 2011 Det fungerer vel som all annen medisinsk humbug; noen får god effekt av det mens andre har liten effekt av det.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #9 Skrevet 15. februar 2011 Forebyggende for hva? Ble bare litt nyskjerrig :-) Jeg tror det er bare tull. Fins jo ikke virkestoffer igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå