Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Fra innerst til ytterst? Jeg har: Hvit Pierre Robert-jentebokser Svart og hvitstripete sokker Hvit, enkel topp Brunmelet, tynn ullgenser Mønstrete pysjbukse Slang nettopp av meg BH-en Jeg kjeder meg...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Blå og turkis Pierre Robert hipster Hvite sokker m/rosa hjerter på (fancy, ikke sant? hehe;) Grå slækkis bukse og en svart ganser
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Rosa og hvit hipster. svart bh beig velour joggebukse hvit tynn bommuls genser.. for ikke å glemme knall rosa sokker
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Jeg har på meg sorte sokker, sort g-streng, beige BH (jepp, null matching på undertøyet som vanlig!), olabukse og en lang lilla genser.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Cremefarget BH Sort blondehipster Sort, tynn strømpebukse Sorte sokker Rosa singlet Grå joggebukse Sort, langermet genser
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #7 Skrevet 15. februar 2011 Hvit pierre robert hipster Rosa Triumph bh Grå tights Svart singlet Rosa\rød stormber fleecegenser Store kosesokker fra cubus i lilla
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #8 Skrevet 15. februar 2011 Hvite bomullshipsters Hvit, utvaska litt for stor bh svarte ullsokker. tynn genser kasmhir genser over den igjen og til slutt Bevernylon arbeidsbuksen som jeg ENDA ikke har fått vridd av meg...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #9 Skrevet 15. februar 2011 En svart Ahh! Bra - bh kjøpt på noe som minner om tv-shop Rosa truse grå og svarte ulvang sokker. Denim tights. En lillamelert (kan man si det) genser som går nedenfor rumpa. En rosa ulljakke jeg har kastet over meg fordi jeg fryser.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #10 Skrevet 15. februar 2011 Hvit Pierre Robert hipster Droppa bhèn etter sex nettopp. Hvite sokker Svart bukse Svart bestefar-trøye Svart lang ulljakke ytterst Kosetøy:)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #11 Skrevet 15. februar 2011 En aprikosfarget boxer fra pierre r. Str XL! Hvit ammebh fra Lindex, helt OPPBRUKT med hull og flekker som ikke går av i vask. Svarte sokker fra lindex eller kapphal. Svart tights fra hm. Grå collegegenser med hette fra cubus. Og tøffler Hot mama!
Ranveig R Skrevet 15. februar 2011 #12 Skrevet 15. februar 2011 * kvit bomullshipster (trur det er "fjær&bær") * utvaska, motbydelige (men varme) ullsokkar som ein gong har vore kvite * lyseblå/beige blonde-bh * lilla singlet....ooooooog * ROSA ONEPIECE Ja, og så grøne liksomcrocs. I kveld er eg sanneleg eit syn for gudar, spesielt sidan onepiecen er herremodell og eg definitivt er damemodell, så den er kroppsnær
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #13 Skrevet 15. februar 2011 Hvorfor ialle verden er du her på DIB nå, hvis du akkurat har hatt en hyrdestund?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #14 Skrevet 15. februar 2011 Fordi mannen sover og jeg er lys våken...så hvorfor skulle jeg ikke være her?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #15 Skrevet 15. februar 2011 Sorte blondehipsters fra Cubus. Blå bomullssokker fra HM. (hehe) Sort, helt enkel bh. Lilla singlet Lilla litt "søt" kortermet topp med A-form og innsnevring under puppene. Kakifargede bukser. Kjeder meg også... ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #16 Skrevet 15. februar 2011 hvit hullete blondetruse med svarte prikker fra gina tricot 7 år gammel lyseblå snoopy-pyjamasbukse Charade bh med blonder og diamanter (vet ikke hvorfor det ble den i dag) grå singlet svart genser iskalde føtter fordi jeg går barføtt..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #17 Skrevet 15. februar 2011 svart bomullstruse fra Lindex svart bh - dyrere merke som jeg ikke husker hva heter og orker ikke ta den av... svart ullstillongs svart ullundertøygenser med blonder Janus grå ullbukse Janus grå ulljakke to par tynne ullsokker
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #18 Skrevet 15. februar 2011 Hehe. De fleste har slække-tøy på seg med andre ord Kos <3 HI
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #19 Skrevet 15. februar 2011 mensentruse gammel olabukse slapp, tynn genser slapp, stor strikkagenser tøfler fåret smil
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #20 Skrevet 15. februar 2011 å neeei! nå kommer det sikkert en påstand om at ALLE som henger her går i kosetøy og har lav IQ! vi får grue oss!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #21 Skrevet 15. februar 2011 Haha! Ja, for IQ og koseklær er avhengige variabler HI
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #23 Skrevet 15. februar 2011 Rød blondetruse svarte sokker kosebukse fra cubus singlet og fleecegenser... Skikkelig digg med koseklær på kvelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå