Gå til innhold

Tror dere dårlig humør kan bety TR?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikm er på torsdag, holder på det siste bitte litte tiny mini håpet...... men er så irritert og sinna... hva skjer'a. Merker dette vanligvis før TR, derfor dette var skikkelig NEDTUR :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårleg hummør kan nok vere symptom på det aller meste, så er ikkje lett å svare noko på det.

Men, ein kan(eller kanskje ein bør?) prøve å innstille seg på det verste, for då kan ein i allefall kun bli positivt overaska, dersom TR ikkje dukkar opp.

Skal krysse fingrar og tær for deg! Håpar det lykkast for deg snart!

Skrevet

jeg ble skikkelig forbannet og sur i går og da kom TR.. så for meg er det et tegn på TR. krysser fingrene for at spira sitter hos deg ! :)

Skrevet

Du kødder, fikk du tanta???? NEEI så grusomt! Faen jeg var sikker på at du var gravid!!

Takk for det, får håpe dette er siste tanta di nå da! Og vi har hverandres selskap neste måned! Jeg har ikm i morgen, og testen som kan vise 4 dager før viste negativt i dag. Så da er løpet over for min del også. Bare synd tanta er forsinka nå da så neste PP blir enda senere........

Utrolig lei for det for oss begge :(

Skrevet

Hei og tusen takk for de snille ordene!

Jepp, instiller meg på det verste, er god til det, hehe. Men dessverre så skal det bare LITT håp til for å velte meg over ende når jeg blir skuffet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...