Gå til innhold

Den rareste og DEILIGSTE følelsen ever <3 <3 <3


Luna1984

Anbefalte innlegg

Da tør jeg endelig å snike meg inn på oktober 2011 :) Har vært på tidlig ul i dag, og sett en knøttliten bebis med bankende hjerte :) *smelt* Helt fantastisk følelse, det anbefales virkelig!! Alt så heldigvis normalt ut og h*n vokser som h*n skal - hele 7 mm stor :) Så i dag har jeg kjøpt to tights'er og vi har spist middag ute for å feire, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare gratulere deg så mye med din lille spire :))

 

Kan selv huske den samme følelsen jeg fikk i begynnelsen av November men det gikk desverre ikke bra. Håper bare at jeg kan få en gledelig nyhet til torsdag. Da skal jeg til legen å ta en blodprøve som er mer til å stole på enn en hjemmetest :))) Så nå er det bare å krysse fingrer

 

Jeg tok en test om torsdagen, og den var positiv men er redd det svaret jeg fikk kom pga SA'en jeg hadde, og at jeg enda hadde høyt Hcg-nivå i kroppen. Kroppen (og jeg) trodde jeg var 13 uker på vei når jeg egentlig ikke kom lenger enn 8 uker iflg legen og målet på fostersekken :(

 

Men det er jo 12 uker siden fosteret gikk til grunne så det hadde jo vært litt rart om Hcg-nivået var så høyt at det ga positivt svar????!!!

*usikker jeg*

 

Håper jeg ikke har skremt deg på noe måte for det var absolutt ikke meningen. Meningen med innlegget mitt var at jeg også kanskje kan få en gledelig nyhet og få en slik deilig følelse som du har fått :))

*håper håper*

 

Lykke til til oss begge :))

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Gleder meg til å forhåpentligvis å se det dunkende hjertet jeg også. Jeg hadde en tidlig SA (uke 5 ca) i januar, men fikk aldri tilbake mensen. Har tatt test etter dette å sett at HCG er ute av kroppen. Men fikk en positiv test i går. Fantastisk valentines gave (derav kjærlighets_barn). Jeg har allerede bestilt meg time til tidlig ultralyd. Er så spendt. Er så redd for at det skal gå galt denne gangen å, men håper så inderlig at alt er som det skal være. Jeg er litt usikker på når terminen min egentlig er siden jeg må regne ut fra spontanaborten og ikke siste mens, vet ikke helt når jeg hadde eggløsning da.

 

Noen som har hørt om noen det har gått bra med når de ble gravide rett etter en SA? Har hørt at det har gått galt for så mange sånn rett etter, så er litt redd for at det skal skje igjen. Har kanskje litt å si hvor mange uker man er på vei og om man evt trengte utskrapning. Jeg var som sagt ca 5 uker og trengte ikke utskrapning.

 

Krysser og krysser både fingre og tær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen og tatt en blodprøve, men en blodprøve får man jo ikke svar på den samme dagen. Så jeg må smøre meg med tålmodighet, for jeg må nok vente til i morgen og kanskje til og med til mandag *ARGGGHH - vil vite nå*

Og jeg har jo lyst til å tro at jeg har en spire i meg siden clearblue grav.test viste positiv. Men igjen, jeg må nok vente.......

 

Til deg som lurer på om det er større sjans for å miste når man blir gravid rett etter en SA, så kommer det nok ann på om kroppen selv er klar for det. Jeg må tenke sånn selv. For om jeg er gravid nå så har jeg blitt det UTEN å ha mensen i mellom. Jeg mistet 28/12-10........

Er det meningen at det skal gå bra så gjør det det.

Jeg har lest maaaange innlegg (googlet), og jeg kan huske at det er flertall av det jeg har lest som det har gått bra med :))

 

Så jeg ønsker deg masse lykke til med din lille spire, og tenk positive tanker :))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ha nevnt det så har jeg fått svar på blodprøven min. Den var desverre negativ

Så nå håper jeg at vi kan veldig veldig snart få en gledelig nyhet.

Ønsker så sårt en liten spire men det ser ut som om det skal ta sin tid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er skuffet.. Men bare vent.. Det kommer en spire etterhvert. Kroppen din må være klar for det. Jeg hadde selv en SA i august 2010 og har ikke blitt gravid før nå.

Er nå 9 uker så krysser fingrene for at dette skal gå bra. Jeg skal på tidlig ul til torsadgen. (da for 4 gang)

 

Skal krysse fingrene for deg!! Før du vet ord av det er du gravid igjen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest isimagen

Det er ikke større risiko for en ny spontanabort selv om man har hatt det rett forut for en ny graviditet.

 

Jeg er gravid i uke 8 nå, og min siste "mens" var en spontanabort. Jeg har undersøkt dette nøye med leger og lest på nettet. Eneste grunn til at man blir bedt om å vente med å prøve igjen er psyken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therma, det var veldig synd :( Kjipt å få det slaget i trynet når man håper så veldig. Men du vet i alle fall at dere KAN bli gravide - selv om det er en mager trøst nå... :(

 

Ang. etter en spontanabort - legen min anbefalte oss å vente til jeg hadde hatt en mens etter SA. Det var fordi det var litt "rester" igjen som ikke kom ut, han så det på UL. I følge han var det lurt å vente med å bli gravid igjen siden restene kunne ødelegge for et evt. nytt foster. Jeg var på ny UL etter mensen, og da var livmoren tom - så da fikk vi klarsignal til å prøve igjen :D Hadde SA 7+0 i begynnelsen av desember, og slapp heldigvis utskrapning.

 

 

8+0 i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...