Gå til innhold

uff, nå ble jeg litt lei meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har laminert ul bildet og d skulle jeg aldri gjort, d ble helt svart, skal heldigvis på en ul til om ca 4 uker så da får jeg nye bilder, men er veldig kjipt uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå, det gjorde jeg og... Ville jo bevare det for evigheten. Heldigvis for meg hadde mannen scanna det fordi han ville maile det til sine foreldre.

Kjempetrist uansett.

Skrevet

Neste gang husker du å kopiere ul-bildet først, så laminerer du kopien;)

Skrevet

ja, jeg skal jammen huske å kopiere bildene neste gang, uff, d er såå irriterende.... men men..

Skrevet

Jeg limte inn alle kinobillettene fra jeg babykinoturene jeg var på med gutten min i babyboka, og da ble de også helt ødelagte av limet på baksiden. Kanskje ikke så big deal, men ble lei meg fordet :(

Skrevet

Om du kjøper de laminerings "arkene" i forskjellig str. fra Clas Ohlson som ikke trenger varme får du ikke det problemet.

Det har jeg brukt på mine UL bilder.

Skrevet

Kanskje du bruker feil lim?

Jeg har limt mye og har ikke hatt det problemet.

Men har også brukt slike limputer på en del.

Har du prøvd det?

Skrevet

enten det eller skrive ut det mannen din scannet og laminere det. :) det er en annen type fotopapir. eller om du printer ut på vanlig ark. funker jo det og om du laminerer det

Skrevet

jeg fikk beskjed av ul legen å ikke legge ul-bildene med fronten mot plast jeg... for da ville de gradvis bli borte... bare sånn til info for andre som enda ikke har prøvd å laminere de ;)

Skrevet

Jeg satt mitt under kontaktpapir. Helt ødelagt :(

Skrevet

Hvor lang tid skulle det ta før de ble ødelagte?

De eldste mine er godt over 5 år gamle.

Skrevet

hmm... da har du nok vært heldig :) kan nok ikke tenke meg det skal skje noe etter så lang tid ;) men skal ikke love noe heller... fikk i hvert fall streng beskjed av ul-legen sist (for 5-6 uker siden) at hvis jeg ville bevare bildene så måtte jeg ikke finne på å legge de mot noe som helst av plast... :)

Skrevet

lagt min i plastlommer til bilder, ikke skjedd noe med de,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...