Gå til innhold

Noen som er gode på å tyde symptomer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan har du tenkt å behandle sykdommen din da? Du får ikke kjøpt legemidler for høyt stoffskifte eller diabetes reseptfritt. Enten så troller du, eller så er du usannsynlig dum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, hvis du med disse symptomene ikke går til lege, er det stor fare for at barnet ditt, ender med en mor innlagt på sykehus eller i værste fall en død mor.

Jeg forstår at du har en angst for leger, men her må du være voksen og se at det du gjør/ikke gjør vil gå ut over barnet ditt i siste innstans.

Hyperthyreose er virkelig ikke noe å spøke med, og den diagnostiseres enkelt med en blodprøve.

Skrevet

Gå inn på lommelegen.no eller doktoronline.no

Der kan du skrive spm til leger, eller bare lese om andre.

Skrevet

Vel, det skal du drite i (merker jeg blir irritert nå) Skjønner ikke hvorfor dere føler sånn trang til å legge dere opp i meg om mitt. Dersom jeg ikke ønsker å dra til lege eller behandle eventuell sykdom, så er jeg i min fulle rett til det. Rimelig barnslig og meningsløst og sitte der og skrive skjelsord til meg. Hva har vel jeg gjort dere?

hi

Skrevet

Kanskje fordi noen av oss lider av/ har hatt alvorlige sykdommer, og vet hvor mye dette påvirker barna våre.

For all del, ønsker du å bli livstruende syk, så deg om det. Men du dømmer samtidig barnet ditt til store følelsesmessige traumer.

Dette vet jeg alt om da jeg har vært alvorlig syk pga sykdom i skjoldbrukskjertelen. Jeg kunne ha dødd av dette, men lever på et vis i dag. Sykdommen min har påvirket barna mine på en slik måte at jeg aldri kan tilgi meg selv for å ha utsatt dem for dette. Enda jeg ikke hadde noen mulighet til å komme unna sykdommen, slik som du har.

Kom deg til lege, slik at barnet ditt kan få en frisk mor som kan følge det opp resten av livet.

Skrevet

At du besvimer i ny og ne er IKKE bra, men siden du ikke vil til legen vet jeg ikke hva jeg kan anbefale mot det. Pass allikevel på å få i det nok mat og drikke og spis/drikk jevnlig.

Ellers synes jeg symptomene høres ut som angst. Men det er min gjetning...

Skrevet

Jeg har ikke barn. Slutt og dra konklusjoner.

hi

Skrevet

du skreiv jo lengre oppe at det var tre år siden du fikk barn. troll!

Skrevet

Det er snart tre år siden jeg fødte ja, men nei, jeg har ikke noe barn!

hi

Skrevet

Så har du ikke noe barn da, men du har kanskje kjæreste og famile som bryr seg om deg.

Skrevet

Nei jeg har ikke det. Slutt og mas. Herregud

hi

Skrevet

Vel, det var du som frivillig la inn bekymringen din på dette forumet. Da må du også tåle å få svar.

Men slik du svarer brukerne her inne, velger jeg nå å tro at du er et troll. Du har ingen familie, et dødt barn og utsetter deg for alvorlig sykdom/død uten å gjøre noe med det. Slik svarer bare en som troller.

Husk at det er ikke så morro å legge sjela si i å svare skikkelig, når man blir møtt slik du har svart i denne tråden.

Skrevet

Lavt blodtrykk, diabetes, angst, høyt stoffskifte eller underernæring,

Skrevet

Jeg stilte et sprøsmål og da forventer jeg å få svar på spørsmålet jeg stiller, og ikke alt mulig annet.

Hvordan jeg svarer? Jeg skrev til en at det skulle hun drite i. Og det er vel det eneste dårlige jeg har skrevet. Og det etter å ha blitt kalt idiot, nek, troll hypokonder osv.

Barnet mitt er ikke dødt. Dere trekker så veldig konklusjoner her inne!

Men så sier vi at jeg er et troll da, sånn at dere slutter å mase.

Igjen, takk til de som svarte meg skikkelig.

hi

Skrevet

Takk

Bare et spørsmål til Kan man ha symptomer på angst uten at man faktisk føler angst?

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...