Gå til innhold

Noen som er gode på å tyde symptomer her?

Anbefalte innlegg

- Skjelver konstant

- Fryktelig svimmel

-Besvimer i ny og ne (en gang i uka sånn ca)

- Konstant kvalm

- Mye plaget av hodepine

- Smerter i brystet

- Høy puls uansett og jeg hviler eller ei

- Hjertebank (også mer eller mindre konstant)

Tips?

Fortsetter under...

Annonse

Ja, jeg har vært innom tanken på diabetes. For da alt dette begynte så var jeg plaget at av jeg var så sinnsykt tørst, og tisset hele tiden. Også plaget av parestesier i føttene - og det er jo klasisk diabetes symptom. MEN, jeg faller ikke innenfor en eneste av risikogruppene. Og dette med tørste har gitt seg litt. Parestesiene har også gitt seg (så godt som) så slo det fra meg.

Går det an å få kjøpt sånn maskin som måler blodsukker selv kanskje? Er det dyrt?

hi

Dra til legen å få sjekka hva som skjer. Diabetes og blodtrykk kan være noen av tingene og til dette trenger du medisin. Hvis du enda sitter der å nekter så vil jeg si at du mer eller mindre er hypokonder!

Klassiske symptomer på høyt stoffskifte. Kom det etter en fødsel??

Når du også har gått ned mye i vekt, er dette så typisk for hyperthyreose, at jeg vil bli overrasket hvis det er noe annet.

Uansett: Lege ASAP!!

Hyperthyreose er svært skadelig å gå med over lang tid, så selv om du har legeskrekk er det ingen bønn!

Annonse

Vet at jeg har hørt noe om noen som kan sånne ting.......... Hva pokker var det den yrkesgruppa het?Hmmmm......tror de også må gå på skole ganske lenge for å tyde sånne symptomer...... Ja, nå kom jeg på hva det heter: LEGE!

Jeg velger vel selv om jeg vil til legen eller ikke. Og det har jeg ikke tenkt til. PUNKTUM

Jeg spurte ikke om dere syns jeg burde gå til legen eller ikke. Jeg spurte om noen visste hva symptomene kunne være, og har fått mange tips, så takk for det til dere som svarte ordentlig!

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...