Gå til innhold

tips om vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her som har eller har hatt Emmaljunga Mondial Duo Combi? Vurderer veldig å kjøpe den, men har aldri hørt om den før så trenger deres erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bestilt den nå.. :)

Eneste forskjellen på mondial og edge duo er utseende/designet.. Så hvis du kjenner noen med edge duo så kan du jo spørre de.. :)

Jeg kjenner flere med edge duo, og de er kjempe fornøyde. :)

Vi har bestilt mondial 11151 beige beauty. Limited edition..

Skrevet

Aha, har sett meg ut en beige jeg også, men tror ikke det er limited. Men må man bestille den? Lest at det er en i Sandvika som selger den i butikk, nå vet jo ikke jeg hvor du er fra da men. Er det lang ventetid?

Skrevet

Vi har kjøpt vogna vår på Hamar.. Normalt er det 6-8 ukers ventetid.. men den limites vi skal ha fikk vi ikke bestilt da det er kun et bestemt antall de får inn på pr butikk.. Hvis du går inn på emmaljunga.no så ser du den vi har reservert.. den er bare heeeeeelt nydelig..

Vi også hadde sett på beige ( creme), den i skinn.. sikkert den du har sett på. det er jo egentlig bare 4 farger på den mondial vogna..

Noen butikker har vognene på lager, og noen får de inn forløpende..

men hadde jeg ært deg så hadde jeg ringt og spurt.. så du ikke plutelig står uten vogn pga ventetid.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...