Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Får inte i mig något slags kött. Har varit sån här nu i 3 veckor. Prövar jag brekker jag mig. Fisk är det jag fått dilla på. Men gud så tråkit det är i middags vägen när det inte är något man har lust på! Kunde tänkt mig äta sushi varje dag jag, blir lite dyrt bara ;D
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Hehe ja! Jeg fikk dilla på salat jeg når jeg ble gravid (når jeg enda ikke visste det).. Og kjøtt var helt utenkelig.. Klarer det nesten ikke lenger jeg heller. Men det gjør meg heller ikke noe Det går i kylling, fisk og kansje noe svinekjøtt som ikke er en biff:P
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2011 Nu är det sånn att jag klarar inte ens köttfärs, leverpostei eller någon form för kött. Pålägg eller middag...phu... Får hoppas att det bättrar sig mot sommaren när grill sesången kommer
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Hehehe, uff.. Leverpostei.. brrrrrrr.. årbogapostei kjørt i mixer kom det fra mi sambo, og da var jeg kvalm resten av dagen. haha:P Ja jeg tor vi blir glade i kjøtt igjen til grillsesongen, vi kommer sikkert til å være sulten!
camosilla Skrevet 16. februar 2011 #5 Skrevet 16. februar 2011 Sånn var jeg hele svangerskapet sist gang. På slutten klarte jeg spise litt elg eller oksekjøtt, men gris og kylling var helt utenkelig. Spiste nesten bare grønnsaker og frukt:)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2011 Det som är mest frustrerande är att man är såååå hungrig men inget fristar att äta...
Septembergull:) Skrevet 16. februar 2011 #7 Skrevet 16. februar 2011 Akkurat som meg, både i mitt første svangerskap og mitt nåværende:) Vi får trøste oss med at vi har et supersunt kosthold for den lille i magen med masse fisk, kylling og grønnsaker:) Klem;)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2011 Ja det som också bra är att jag inte i det minsta har lust på något osunt. Det fristar inte alls. Godis - glöm det. Såser..bläääää... Så om detta håller i sig så blir kroppen kanske lite ränsad från all choklad man stoppat i sig tidigare.. Någon som har några bra middags tips - utan kött?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå