Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Trodde jeg sendte meldekort på lørdag tidlig men glemte å trykke på send inn knappen... Og nå sendte jeg akkurat meldekort men når får jeg pengene da ?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Du får ettebetalt neste gang. Mener det er etter 14 dager du får dagpenger igjen.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Huff f..... Trenger pengene, ma Jeg virkelig vente to uker ?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Du får det etterbetalt på neste utbetaling normalt sett ja. Var en gang jeg glemte å sende meldekort, var bare en dag over fristen, men en fra nav ringte opp å spurte endel spørsmål om hvorfor og sånt, og jeg fikk ikke de pengene før enn på andre utbetaling, altså 4 uker etter.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #7 Skrevet 15. februar 2011 Utbetalingen for elektroniske meldekort skjer 2-4 dager etter at nav har mottatt kortet ditt hvis du sender det inn innen fristen. Og det har du jo gjort, for når du velger å sende elektronisk har du over en uke på deg til å få send kortet ditt. Så du vil få pengene dine snart. Du kan ringe nav servicesenter og be de se om kortet er mottatt og om det har gått til utbetaling. Åpent mellom 8 og 6 på hverdager. Du vil uansett ha pengene på konto snart siden du sendte innen fristen.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #8 Skrevet 15. februar 2011 Jeg sendte elektronisk meldekort i går, glemte å gjøre det om lørdagen jeg også! Fikk pengene i dag på ettermiddagen:) så pengene er nok på kontoen din i morra ettermiddag eller seinest torsdag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå