Gå til innhold

Tror jeg burde slutte og bruke vanlig clearblue jeg.. :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den viser da alltid svakt positiv. Testet svakt positivt i januar (vanlig clearblue og billigtester), men fikk en blødning i uke 5. Om jeg ikke mistet da hadde jeg vært 8 uker på vei nå.

Testet i dag veldig svakt positiv på vanlig clearblue, og etter noe som føltes som en evighet kunne digitaltesten fortelle meg at jeg ikke var gravid. Har tatt 2 svakt positive clearbluetester i uke 6 eller 7 også...

Viser clearblue en ekstra strek bare for moroskyld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det bare var meg som hadde negativ erfaring med clearblue. Har hatt mange tester, der de har vist svakt positiv, mens egentlig skulle den vært negativ.

Skrevet

Akkuratt det samme har jeg vært igjennom med vanlig clearblue.

Fikk mensen etter positiv test, så jeg ble såklart bekymra.

På grunn av en hendelse for noen år tilbake fikk jeg ultralyd, og blodprøver. Der fikk jeg beskjed om at jeg aldri hadde vært gravid!

Jeg følte meg som den idioten ovenfor venner og famlilie vi hadde delt nyheten til.....

Skrevet

trodde det ikke var mulig å få en falsk positiv test jeg..

Skrevet

Joda, det er fullt mulig. Har hatt samme opplevelse som 17.33

Skrevet

Er rart det er så mange tester som blir falske. Man blir jo SÅ glad når testen viser positiv. Jeg ble iallefall det, men så er jeg jo prøver.

Skrevet

jeg stoler heller ikke på clearblue i d hele tatt, jeg tok en test som var negativ, men jeg skjønte jo at d var noe som skjedde med kroppen min, har aldri vært gravid før, ringte til legen etter mange uker og ble enig om å ta en test der også selvom jeg fikk beskjed om at de testene var helt like og til min store overaskelse var den positiv, da var jeg ca 8 uker på vei og var vel 4-5 uker når jeg tok den teite clearblue testen!!!

Jeg kjøpte en digital clearble før jeg viste hvor mange uker jeg var på vei og ble irritert da den stoppa på 3+ for den skulle jo vise nøyaktig uker, jeg viste da at jeg var over 3!!

en annen gang skal jeg ikke bruke clearblue nei!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...