Gå til innhold

Oppkjøringsruter i Drammen? Sensor og slik


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei!

 

Jeg skal ha oppkjøring i drammen neste fredag.

 

Lurer på noen ting.

 

1) oppkjøringsrutene, noen som vet hvem de er / hvor jeg kan finne de på forhånd?

 

2) hva bør jeg huske / passe på i forhold til sensor ?

 

3) noen som har oversikt over hvilke feil en garantert stryker på?

 

4) noen som har oversikt om mulige feil en kan stryke på?

 

takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke oppkjøring i Drammen, men håper at det er ok at jeg svarer uansett:)

 

1) Man finner ikke oppkjøringsrutene på forhånd. De velges av en datamaskin rett før du har oppkjøring. Selv ikke sensor vet noe før.

 

2) Du bør huske å ikke ha for stor fart inn mot er kryss - fy,fy! Og du rygger alltid inn i et gårdsrom - du rygger aldri ut mot veien. Dette testet de meg for flere ganger. Følg med på skiltene!

 

3) Du stryker garanter ved denne rygge-greien. Jeg hadde tidvis litt for høy fart, men støyk ikke på det. Stopper du ikke for fotgjenger stryker du også. Vikeplikten bør du kunne, men har hørt om de som har glemt den og allikevel bestått.

 

4) Forstår ikke spørsmålet ditt her....Mener du hva du KAN stryke på.....det gjelder det meste.

 

Et tips: Se dine egne feil. Og si gjerne høyt at "her hadde jeg kanskje litt lav fart, men veien er så ukjent at jeg ikke ønsket å ta noen sjanser".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde oppkjøring i Drammen. Fikk en kosetur til Heggedal, stille veie :-)

 

Vær obs på busser. Senk farten og følg med på om der kommer noen springene fra/til bussen. Fikk besked om at det var en stor feil mange gjorde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hi her

 

Tusen takk :-)

 

har hørt at det finnes flere ruter som kjøres på oppkjøringen eks 40 stk og så får du en av de fra dataen, derfor jeg lurte :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...