Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 finnes det noen sykepleiere/leger o.l her inne ? Fy faen jeg er i sjokk. Mannen min har vært utro mot meg med en prostituert i Oslo. Hun var av øst-europeisk opprinnelse. Hva om han har smittet med med noe? Hva om hun hadde HIV ? Eller Hepatitt!!!?? Han sier han brukte kondom under vaginalt samleie. Han utførte oralsex på henne og hun på han. Noen som vet noe om smitterisikoen ved dette ?? Han fortalte meg at det er nå 7 mnd siden han var utro mot meg. Jeg er i sjokk, totalt sjokk ( Vet ikke hvor jeg skal henvende meg eller noen ting..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Gå til legen, forklar situasjonen og be om å få testet deg for alt mulig. Lykke til!! Og kast ut han dusten!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 uff, ja. Han bor ikke her lenger nå for å si det sånn. Jeg ba han pelle seg ut etter at han hadde fortalt meg dette. Jeg er så redd, har grått i flere timer i dag.. Vet rett å slett ikke om jeg tørr å få svaret Jeg fikk plutselig kjønnsvorter som jeg ikke har hatt siden jeg var gravid. Og når jeg nevnte dette så sprakk han. Han trodde sikkert han hadde smittet meg med dette. Hva om han har smittet noen av barna med noe? Nei fy faen jeg klarer ikke tenke tanken engang. Helt forferdelig!! Jeg bor i Oslo så jeg har tenkt til å ta meg turen til Olafia-klinikken for en snakk om mulig sjekk. Aldri vært så forbanna og redd samtidig. Jeg kommer nok aldri til å kunne tilgi han for dette. Hilsen kjemperedd og fly forbanna HI
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Hei igjen, meg over her. Tror ikke du trenger å bekymre deg om han brukte kondom. Og jeg kan aldri i verden tenke meg at han skal ha smittet barna med noe. Hvordan skal han ha fått til det? Jeg forstår veldig godt at du er redd og forbanna, jeg ville vært det selv. Men kom deg til legen og få testet deg, og få pratet ut. Testing for kjønnssykdommer, og evt behandling er gratis. Igjen, lykke til! Hilsen meg over.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 Det er ikke noe verre at han har hatt sex med en prostituert enn en hvilken som helst annen kvinne, sånn rent smittvermessig. De fleste prostituerte er sværtnøye med kondom, antibakteriell såpe og hygiene forøvrig.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Han var ikke urto han. Han har kjøpt en tjeneste.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #7 Skrevet 15. februar 2011 Syns du det er moro å komme med sånne frekkheter nå, 17:01 ?? Er du i det hele tatt klar over hvor forferdelig det er å sitte med den frykten for at du kanskje er smittet med en uhelbredelig sykdom som fks HIV eller Hepatitt. Bare for å nevne noen få.. Samtidig sitter jeg med en kjempe skuffelse ovenfor meg selv, hva er det jeg gjorde som fikk han til å måtte kjøpe sex?! Jeg har grått så mye i dag at jeg er hoven i øynene og sår under nesa. Jeg er så redd som jeg aldri har vært før! I tilegg har jeg scrolla google opp og ned ang hivsmitte via oralsex. TAKK for at du måtte dytte meg lenger ned i søla!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #8 Skrevet 15. februar 2011 Sorry det var ikke meningen å dytte deg ned i søla, men han har ikke vært utro, han har kjøpt en tjeneste. Jeg sa ikke noe om hva jeg mente om det jeg synes det er helt forjævlig og skjønner deg godt, men han har kjøpt og betalt for en tjeneste.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #9 Skrevet 15. februar 2011 så du mener at det er som at han har gått til frisør og fått seg en hårklepp? Uff.. (
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #10 Skrevet 15. februar 2011 Herregud, er man ikke utro når man har sex med en annen, så lenge man betaler for det? Selvfølgelig har han vært utro, uansett hva DU mener om det.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #11 Skrevet 15. februar 2011 Er det viktig om man kaller det utroskap eller at han har kjøpt en tjeneste? Handlingen er uansett like bedriten. Du kan ikke mene at du er skuffet over deg selv, hva du har gjort som fikk han til å måtte kjøpe sex??? Det er ALDRI uansett hvor sjeldent og dårlig sexliv dere har hatt, din feil at han har kjøpt sex. Det er hans elendige respektløse valg uansett. Slutt å bebreide deg selv. Jeg skjønner at du er redd, men uten å være ekspert på dette, tror jeg sjansen for at du er smittet med hiv ihvertfall er svært liten. Barna ville jeg nok ikke vært bekymret for. Lykke til!! Og dette kan du aldri tilgi, mener nå jeg.......
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #12 Skrevet 15. februar 2011 Ja det mener jeg, men jeg sier ikke at det er ok. For meg er utroskap når det er over gjentatte ganger og følelser inn i bildet. Hadde kastet ut mannen min jeg og.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #13 Skrevet 15. februar 2011 Jeg ville fått testet meg med en gang for "alle" sykdommer - IKKE fordi sannsynligheten er så stor, men fordi da kan du krysse den bekymringen vekk fra listen din:) Når det gjelder om det er utroskap - jeg tenkte også når jeg så innlegget at dette ikke er utroskap - min definisjon av utroskap. Men det er egentlig uvesentlig - for meg er det din mann har gjort utilgivelig. Det er verre enn å ha ha seg med en kollega i fylla. Jeg kan ha forstålse for en mann som blir sjarmert av en annen enn sin kone som gir han oppmerksomhet, og at det ene leder til det andre (ikke tolk dette som at jeg forsvarer dette!!). Men en mann som kjøper seg sex - når han har en kone har jeg overhodet ingen forståelse for!! Lykke til vider - jeg forstr din bekymring, og ville helt klart vært like bekymret - men for oss som ikke er direkte involvert er det lettere å se statistisk på det. Sannsynligheten er forsvinnende liten når kondom er brukt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå