blomstre Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Perleblomster i krukke gjør godt for vårlengtende sjeler :-) Kom over denne søte på obs: http://4.bp.blogspot.com/_yp5jkfCbdcU/TUw_sd4aLbI/AAAAAAAAD3Y/5ymvC5E_VYA/s1600/IMG_4995.JPG
blomstre Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #2 Skrevet 15. februar 2011 OG frø til folket! http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00194395 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10194385 ...passende for meg som er mellom to hus/hager denne våren
Gjest sug lut Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Dette var akkuarat riktig! Fine perleblomstene, og smarte Ikea...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå