Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 kan jeg kreve støtte fra nav til sko fordi skoene som passer meg ofte er dyrere enn andre?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Bare vær glad til at du har så brede føtter. Da svømmer du bedre, og velter ikke så lett når du står heller.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Neppe. I såfall skal jeg ha støtte fordi jeg er brei over ræva. Bukser på Zizzi er grisedyre i forhold til andre steder.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 At du er brei over ræva er vel tross alt mer din egen skyld enn brede føtter..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 Jeg har så dårlig syn at jeg trenger briller, men har måttet betale full pris for dem helt siden jeg måtte skaffe meg dem i 8-årsalderen.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Jojo, me du fryser tross alt ikke på det kolbrann i føttene og må amputere om du dropper brillene. Jeg hadde også så dårlig syn at jeg måtte ha briller/linser, men kostet på meg en laseropersjon. Verdt vher krone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå