Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Jeg plages konstant med nav føles det ut som, papirer som forsvinner, alt må ettersendes igjen og igjen. Har nylig fått etterbetalt penger som jeg skulle hatt i sommer i FJOR! pga papir rot! Sier litt? Nå var det siste at de ikke har mottat del A fra legen så de har ikke fått beregnet sykepengene mine. Ergo, hun på lokalkontoret hadde sett på skjermen at den var kommet inn, men plutselig så er den ikke der allikavell fikk jeg vite idag når jeg ringte servicesenteret. Hvorfor er det da ingen som sier ifra når jeg har hatt kontakt med nav tidligere denne uka at det faktisk mangler et dokument så jeg ikke får utbetalt? De bare driter i å betale ut sykepengene... Så man må selv finne ut hva som er galt! Standard!!!! Lurer på om de i det hele tatt kommer til å greie å beregne foreldrepengene mine ut i riktig tid, går snart ut i permisjon! HORMONELL OG JÆVLIG!!! JA............
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Du får være glad du ikke jobber der....
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Send alt rekommandert, da har du ivhertfall en kvittering å vise til. Det blir selvfølgelig dyrt i lengden, men likevel billigere ennå ikke motta penger man har krav på. Det har jeg måtte gjordt, etter uttallige episoder, der NAV roter bort papirer de hadde fått tilsendt . Prøvde å fakse sykemeldingen min engang. Da fikk jeg ikke utbetalt penger, fordi NAV mente at å fakse en sykemelding ikke var godkjent måte å sende dokumenter på. Etter mye frem og tilbake, tok jeg kontakt med forbundet og NAV måtte tilslutt (etter mange mndr) etterbetale de sykepengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå