Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Kjæresten og jeg har lyst til å prøve trekant med ei jente. Hvordan går vi frem? Er jo ikke akkurat bare å dra på byen og sjekke som man ville gjort vanligvis? Er det noen som har prøvd og har noen tips?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Tror nok det vanligste er ulike nettsteder. Har selv hatt trekant, men da med partner og bekjent.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 jeg er i ett bdsm forhold og har hatt trekant i den forstand at det er flere enn oss to involvert når vi har sex. Han er Dom og jeg sub, så den praktiske biten er det heldigvis han som tar seg av. Men dere kan jo prøve en swingersclub?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Ja, jeg har. Både med to gutter, og ei jente og en gutt. Ingen av oss var i noe forhold, og ting var heller ikke planlagt. Det ble bare sånn, og jeg angrer ikke et sekund. Første gangen var med ei jente og en gutt. Vi bodde på hybel sammen, og satt i fellesstua og så på tv da han begynte å ta på og kysse meg, så heiv hun seg på hun jenta også. Andre gangen var når jeg og 2 kompiser nakenbadet på natta. Oppå flytebrygga startet det da, så svømte vi i land og fortsatte i hytta til gutta. De var kompiser fra før da, og han ene begynte bare å beføle meg. Vi satt nakne under et pledd og så på film da det startet. Angrer så absolut ikke på det heller. Første gangen med hun jenta syns jeg ikke noe om, jeg fant ut at jentesex ikke var noe for meg. Men andre gangen med to gutter var helt fantastisk! Og kunne mer enn gjerne tenke meg å gjøre det igjen. Men typen er ikke helt enig, så da blir det ikke noe sånt. Skulle jeg bli singel igjen, er jeg ikke i tvil om hva jeg skal (selvom jeg håper så klart at vi holder sammen). Siden begge gangene var utenom forhold kan jeg ikke gi deg noen tips til hvordan dere kan gå frem. Men inne på cupidoclub kan dere lage dere en profil, og skrive der hva dere søker etter. Lykke til, og kos dere masse når dere kommer så langt
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 Hva er bdsm forhold ?? Dom?? Sub??
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 enkelt forklart... http://translate.google.no/translate?hl=no&sl=en&u=http://en.wikipedia.org/wiki/Glossary_of_BDSM&ei=G4ZaTcSzGcueOoDg6PUL&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=3&ved=0CDIQ7gEwAg&prev=/search%3Fq%3Dbdsm%2Bdom%2Bsub%26hl%3Dno%26biw%3D1396%26bih%3D874%26prmd%3Divns
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå