Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Må bare le av dette, men er jo en boost for selvtilliten også;-) -Jeg er i USA nå, og veldig mange snur hodene etter oss. Vi, jeg og mannen, har fått flere kommentarer om hvor vakkert par vi er, og jeg får av en eller annen grunn menn til å snu hodene. Med en gang var jeg skikkelig flau over alle som glodde, tittet, siklet og flørtet, men nå nyter jeg det:-D Mannen min, som ikke er sjalu i det hele tatt, begynner å få nok, haha:-) "nå er det nok!! menn glor faenmeg uten hemninger her!!" JEG derimot, suger til meg alt jeg kan få, for mannen min er nemlig ikke av den generøse typen når det kommer til komplimenter...:-DD
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Bli der! :-) Ikke reis til Brasil, Italia eller Spania. Da snur rollene seg get.. Skandinaviske menn et catch og damene overdimensjonerte grå mus.
#Ariadne# Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 så utrolig digg!! nyyt oppmerksomheten=) og ikke bry deg oim de sure kjerringene som har svart over her;)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Hehe, selvfølgelig bryr jeg meg ikke om kjipe svar, dette er et nettforum, tross alt;-) De som ikke unner meg det, er det ikke så nøye med. Alle kvinner skulle fått en uke å året med dette, det MÅ jo bare være sunt for selvbildet vårt! - Som hos mange, inkludert meg selv, kunne vært så mye, mye bedre. Jeg NYTER det, og egoet mitt har fått påfyll! Jeg koooooser meg:-DDD Jeg har reist rundt i Sør-Amerika med mannen min, og der var vi begge veldig attraktive, hahaha:-) Men jeg er, i motsetning til mannen min, litt sjalu, så jeg fikk nok temmelig fort! I kina er det enda verre, for der er kvinnene helt GAGA etter mannen min. De tar på ham og tror han er en filmstjerne.....! :-D DET er vittig:-)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #7 Skrevet 15. februar 2011 Hei du Nyt det så lenge du klarer Er selv mye i USA og besøker en amerikansk familie jeg bodde hos når jeg var yngre. Når vertsfamilien er ute sammen med meg får jeg stadig kommentarer at så mange snur seg og ser på meg. Vertsfaren min syntes det er kjempe gøy med all oppmerksomheten. Hyggelig å bli litt lagt merke til også
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #8 Skrevet 15. februar 2011 Det er klart det er gøy;-) Men syns det er rart vi blir lagt merke til på denne måten! Jeg føler meg ikke annerledes enn en vanlig amerikaner:-D Altså, det vil si - nå gjør jeg jo det, da! :-) Men snålt er det jo, når man ikke skiller seg særlig ut i Norge!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #9 Skrevet 15. februar 2011 Du er kanskje ikke fullt så feit som amerikanerne?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #10 Skrevet 15. februar 2011 Ikke for å være ekkel eller noe, men jeg tror amerikanerne er mer rause på ros enn vi er vant med.. Jeg er ingen skjønnhet, god og rund, men opplevde veldig ofte at menn kommenterte hvor vakker jeg var, hvor pene øyne jeg har og hvor sexy osv, da jeg var i USA i fjor høst.. Men det er jo flott med litt boost av selvtilliten, så kos deg med det!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #11 Skrevet 15. februar 2011 Så fint for deg, for om du virkelig er så opphengt i det ytre, og til og med må skrive et innlegg om hvor peeen du (_og_ mannen din!) er, er jeg ikke i tvil om at selvtilliten din trenger litt "boost". Hurra for deg og den sikkert stigende selvtilliten din!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #12 Skrevet 15. februar 2011 Helt uenig i det som ble sagt om Brasil. Jeg har vært der flere ganger og fått vanvittig mye oppmerksomhet. Helt ubehagelig. Folk som tok bilder på stranda og sånn. Masse folk som ropte og snudde seg, stirret. Jeg er en ganske vanlig norsk jente. Men har jo lagt lyst hår da. Vi var i Rio og skilte oss ut veldig ut. Det var lite turister da (var der i november)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #13 Skrevet 15. februar 2011 Er faen meg lei av alle drittslenging om USA. Dere er slemme idiotiske hypokritiske bedrevitere alle sammen. Kan ikke komme noe som helst fra USA før dere norske begynner med hvor "dumme" og "feite" og "late" vi er. Det er jammen tid å få litt respekt. De fleste amerikanere er snille, omtenksomme folk som bryr seg om andre. Vi er åpne og liker å prate med folk og bli kjente med andre. I motsatt av de fleste nordmenn som går rundt med en diger pinne stappet opp i rompe. Stille, sure, kritiserende mennesker som tror at dere er bedre enn alle andre.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #14 Skrevet 15. februar 2011 Jøss...litt av et svar. Jeg bor i USA og har bodd her i mange år. Det finnes da alle slags typer mennesker her, som andre steder? Og det kommer veldig an på hvor man bor. Jeg bor i et ekstremt konservativt og religiøst område. Møter mye rare folk ja. Samtidig som jeg også kjenner mange fantastiske mennesker fra USA. Er foressten helt uenig i det du sier om nordmenn. Det slår meg hver gang jeg er hjemme at nordmenn er utrolig hyggelige mennesker.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #15 Skrevet 15. februar 2011 Men altså... Mange folk er jo feite i usa - det er jo opplest og vedtatt! Litt vittig at miss usa her oppe serverer lile mange fordommer om nordmenn som nordmenn har om usa. Da vil det vel si at man er akkurat like god da eller? Bortsett fra at folk fra USA er Tjukkaser - og at det kanskje er derfor Hi får så mye oppmerksomhet? Superkonservative kristne tjukkaser med våpen i høyrehanda og burger i venstrehånda skal man ikke kødde med altså! Det er en livsfarlig kombinasjon! Hver gang jeg leser om slike crazy- historier om kvinner som har drept og fryst ned barna sine etc. så tenker jeg - de MÅ være fra USA... Og det værste av alt er: At det er de faktisk! Bare legg merke til det - jo mere bisarre historier i nyhetene jo større er sjansen. Så heelt go kan de jo ikke være... Men koselig med komplimenter da - uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå