Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=20208178 Det lurer jeg på hehe
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Alvor? Kan man spise disse når man er i ketolyse? Hihi
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Er ikke "slankekost" tror jeg:-P Mener å huske at disse sukkertøyene er ganske harde og smakløse:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå