Gå til innhold

Har mountain buggy....elsker den, men angrer litt likevel


Bålle84+j06+nooni161010

Anbefalte innlegg

snuppa er 4 mnd nå og om et par-tre mnd regner jeg med hun må slutte med bagen....gruer meg litt til å snu henne fra meg så tidlig. Storesøster satt mot meg i 20 mnd...og det er jo så koselig å gå å snakke samtidig som man ser på de.

 

hvilken erfaring har dere med å trille andre veien, når barnet er lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har erfaring med to barn som jeg hadde vendt mot meg, og en som jeg hadde vendt fra meg. Den siste ble IKKE glad i å sitte i vogn.. Aner ikke om det var det at han satt "feil" vei som gjorde utslaget, men personlig syntes jeg det var kjempetrist å ikke se ansiktet hans også.. Angrer på at jeg ikke bytta vogn, og sto imot forfengligheten ;-) Jeg har en MB nå, som by-vogn, men bruker så sjelden vogn at jeg ikke bryr meg om å bytte nå. Synes MB er en suverent god vogn å trille og har veldig bra kvalitet, men det er synd at den ikke finnes med vendbarnt sete. Hadde jeg vært deg, så hadde jeg kjøpt meg en "overgangsvogn" for å ha ca et år framover med vendbart sete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. eh har lekt litt med tanken, men så er det noen som sier at det går kjempefint. Mulig det går kjempefint, men jeg er litt hønemor hehe. Kanskje jeg finner en brukt vogn som jeg kan ha et års tid ja. mulig at jeg syntes det er mere trist enn henne å sitte den veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har teutonia spirit vogn, hvor jeg kan ha sittedele begge veien. Min lille snuppe ville ikke sitte vendt mot meg, hun synes det var mye mer spennende å se på verden, så det er nok litt forskjellig fra barn til barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg tenkte å prøve å se hva vi begge syntes før jeg evt. bestemmer meg. har hatt teutonia s før, men syntes den er litt for tung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har enda tilgode å finne 1 vogn som tilfredstiller alle mine ønsker og behov. Jeg hadde uten tvil kjøpt en vogn til. De fleste 4 hjulinger har vendbart styre, evt. vendbar sittedel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...