Gå til innhold

graviditetssymptomer- negativ test og fest til lørdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dere ser fra overskriften har jeg tegn som minner meg veldig om da jeg var gravid med begge ungene. Jeg har tatt en test hjemme og en hos legen dagen etter, men begge var negative. Men ingen hcg test .Fikk ikke no særlig råd fra legen bortsett fra at jeg burde se det ann og diskutere med mannen min om jeg bør slutte på prevansjon. Har ikke hatt mensen på ca 2,5 år da jeg har gått på cerazette. Som noen av dere kanskje vet. Har hatt et par innlegg før.

Men nå trenger jeg hjelp, hva ville dere gjort jenter: Jeg skal ha folk her til lørdag for å feire min 31 års dag. Ville dere drukket alkohol?

Er sååå fortvilla over hele situasjoen ;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier ikke noe om hvor lenge det er til IKM eller hvor lenge siden det er du skulle hatt mens....vi prøvde i mange mnd og jeg sa hele tiden til meg selv at jeg ikke skulle drikke mens vi prøvde eller når jeg følte jeg hadde symptomer...men ble skuffa hver gang...til slutt etter at jeg ble litt "lei" av all den fokuseringen på og blir gravid...og vi fortsatte og prøvde forde men fikk ett "litt" roligere forhold til dette....og jeg drakk alkohol på en stor fest vi var på (og da var det 10 dager til IKM),(hadde nok ikke drukket om det var 3-4 d ikm) og selvfølgelig denne gangen klaffet det og fikk positiv test...snakket med legen om det og jeg skulle ikke uroe meg over det (dette var nok rett føre egget festet seg) hadde nemmelig skikkelig støl mage mandag etter denne festen! Så det kommer jo litt ann på da....men prøv og lev ett normalt liv som vanlig!

Gjest JuniJenta 2010 + ?
Skrevet

Hei!

Ser i et innlegg lengre ned her at du fortsatt går på Cerazette mens du tror du kan være gravid? Hadde det ikke vært en ide å slutte på de da, hvertfall frem til du får svar om du er gravid eller ei?

Bare et tips! :)

Og for å svare på spørsmålet ditt; jeg ville ikke drukket alkohol til helga hvis jeg hadde hatt like mange graviditetssymptomer som deg.

Skrevet

Tror nok jeg hadde tatt den festen.. Og hvis du virkelig tror du er gravid, hadde jeg ihvertfall sluttet på cerazette!

Skrevet

hei alle sammen.

Jeg har ikke hatt mens på 2.5 år. Så jeg vet ikke hvilken sykluss jeg har, for jeg har liksom ingen.

Har snakka med en gynokolog, så jeg skal dit i morra for å ta blodprøver og da får jeg definitivt resultat på om jeg er gravid eller ikke.

Har uansett slutta på Cerazette. Har ikke tatt pille siden søndag, og kommer ikke til å bruke prevensjon på ei stund ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...