Gå til innhold

Gjør jeg noe dumt nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må flytte fra samboeren min,og har funnet en leilighet på 40 kvadrat. Har sett på større,men har enten ikke fått leiligheten eller så har det vært for dyrt.

Jeg vil si ja til denne leiligheten,da den er rett ved siden av barnehagen til sønnen min. Og så må jeg ikke betale meg ihjel på husleien.

Blir det alt for lite for oss to,men og sønnen på snart 3år.

Han bor hos meg 50%,altså annen hver uke.

Noen andre som har hatt så liten leilighet med barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

40m2 for én person og et lite barn er vel ikke lite.

Skrevet

Jeg bodde i en leilighet på rundt 50 kvm med min sønn på 2 år, når jeg var alene.

Det fungerte helt fint for bare oss 2, men når jeg fikk meg samboer så ble det altfor lite.

Så for bare dere 2, vil det nok gå helt fint :)

Skrevet

Har ingen erfaring på feltet selv, men hadde definitivt gjort som deg. Det er viktigere med nærhet til barnehage (sånn at hverdagen din er enklest mulig) og penger til å få endene til å møtes, enn noen ekstra kvadratmeter. Han er bare tre år, og merker ikke forskjell på størrelsen, men hadde definitivt merket det på mammaen om hverdagen var for tung!

Skrevet

Du vet best hva du og sønnen din trenger. Høres praktisk og fornuftig ut. Og ikke minst koselig. Tar av meg hatten for deg! : )

Skrevet

Like viktig som antall kvadrat meter er rominndeling og praktiske løsninger. Det finnes små leiligheter som virker større enn de er fordi de er så praktisk innredet, og det finnes store leiligheter som virker små og trange fordi rominndelingen er håpløs.

Hvordan er det i "din" leilighet? Er plassen godt utnyttet eller ikke? Er det mye plass som blir kastet bort på små ganger og unødvendige skillevegger?

Skrevet

Høres fornuftig ut at du ikke betaler deg i hjel på å bo...

Kjenner en familie på 3 som bodde på 24 kvm. Lite ja, men det gikk.

Skrevet

Høres smart ut syntes jeg du kan jo finne noe større i fremtiden om du ønsker det. Nære barnehagen og grei husleie er jo bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...