Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 De underste ribbeina til mini står ut. Er det noen oppfølging på dette, hemmer det barna i noen grad i hverdagen? Fuglebryst det heter?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Ja, her er det samme på lillemann! Jeg tror ikke det er noen oppfølging, men har hørt at det kan gå seg til, evt. om det blir skjemmende i voksen alder, så kan man rette det opp med en enkel operasjon...tror det er relativt vanlig dette.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Datteren min har det... Og det har hun arvet av faren :-( Ikke noe pent :-( Visste ikke at det var noen diagnose på det...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Fuglebryst er da ikke det samme som utstående ribben. Fuglebryst er når du har en skikkelig grop i mellomgulvet. Tror nok utstående ribben er helt vanlig, og vil gå over av seg selv når barnet ble litt bredere.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 Lillemann har det samme som du beskriver. Blir en ordentlig hoppbakke når han ligger på ryggen. Pappaen har det også, så det går seg nok ikke nødvendigvis til, nei. Men så veldig sjenerende er det da heller ikke.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Det er arvelig, svigerfar har det. Og nei, det forsvinner ikke med årene Det er greit å vite at det ikke er noe "styr" med det. Er ikke grop "traktebryst" da? Det hadde nemlig mannen min, og det var veeldig sjenerende da det presset på indre organ. Han måtte gjennom en stor operasjon da han var tenåring. Hmrff, alle skavanker han skal arve fra familien til mannen min Utstående ribbein og myke ledd og... Jaja, han har jo arvet farens pene ører og da Hi
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #7 Skrevet 15. februar 2011 Grop er traktebryst ja. Fuglebryst er når brystbeinet i midten av ribbeina stikker ut, det har nemlig sønnen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå