Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Hvor mye koster det å støype på en liten bit av en tann som har knekt? Er ikke snakk om en stor bit, men det synes, og det ser ikke pent ut.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Tannlegen vil nok neppe lime på den biten som har falt ut, men antagelig lage en krone, det er dyrt - ca 5000 pr tann. Men om det bare er lite kan tannlegen bygge opp midlertidig, og det er det ikke så gal pris på. Men det er midlertidig da, kan holde i et halvt år eller ti år kanskje... jeg har en slik tann som jeg betalte 1000 for å fikse, den har sitti der i 4 år nå.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Har gjort de flere ganger. Som oftest legger de på vanlig fylling, og det har stort sett ikke kostet meg mer enn det koster å reparere et hull.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Har gjort de flere ganger. Som oftest legger de på vanlig fylling, og det har stort sett ikke kostet meg mer enn det koster å reparere et hull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå