Gå til innhold

Noen anbefalinger??


Trissa

Anbefalte innlegg

V trenger en barnevogn, gjerne en vogn med både dypbag og sportsvogn, som ikke er for stor og tung med tanke på bil. Samtidig er det viktig at den er god å trille i ulikt terreng, eksempel asfalt, skogsvei og grusvei :) det må gjerne være mulig å feste bilsetet også på den :) :) Noen som har noen tips, eventuelt noen vogner som ikke er bra?? Jeg er helt ny på dette og aner ikke hvor jeg skal begynne å lete!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har simo kombi vogn, ja, den er stor og tung, men veldig god å trille, lun, regn-og vindtett, god plass i bagen og god plass under vogna. Ei vogn du kan bruke lenge.

Vi har også TFK joggster twist, god plass i bag, liten sammenslått, stor sportsdel, lettere enn simo, svingbart framhjul som kan låses i 2 posisjoner og du kan importere den fra utlandet og spare flere tusen!

 

Lykke til med vognvalg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Det er en jungel av vogner der ute, og skjønner godt at du er forvirret. Jeg som svarer er en kommende far som låner nicket til samboeren min. Jeg har trålet hele internettet og sjekket ut det meste. Har også sjekket med flere venner av oss for å anbefallinger fra noen med erfaring. Ut i fra beskrivelsen du skriver, så tror TFK Joggster Twist eller TFK Joggster X twist er den vognen som vil dekke behovet ditt best. Vi har samme behov som deg og valget vårt falt tilslutt på TFK Joggster X twist. Vi har handlet alt på nettet fra tyskland www.kiddies24.com. Spart mange tusen på å handle derifra. Om du bestiller ting der, så bestil kun ting de har på lager. Da får du alt i en og samme forsendelse. Vi har hatt litt trøbel med våres bestilling, da noe ikke var på lager. Men de følger godt opp og svarer alle hendvendelser på mail. Så jeg er fornøyd trossalt noen små problemer. Om du velger å handle derifra, så skal du vite at de tar vekk tysk mva (19%), så får du en faktura fra posten/tollvesenet på den norske mva (25%) når du har mottatt varene. Uansett så sparer du MASSE.

KJEMPE MASSE LYKKE TIL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte en ting... du får kjøpt adapter til disse vognene så du kan plassere bilsete på understellet. Kommer litt ann på hvordan bilsete du har. Men MaxiCosi finnes det ihverfall adapter til... Og det koster ikke rare greiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har emmaljunga city cross, og er stort sett fornøyd med den. Men jeg har funnet ut at det ikke er snakk om å finne den vogna som oppfyller ALLE behov.

Vi hadde ikke adapter og emmaljungabilsete til vår, på en måte smått irriterende, hadde hatt behov for det innimellom. Men det setet er ganske mye mindre enn det vi kjøpte, og vi fikk en gutt som etterhvert vokste seg stor og hadde vokst alt for fort ut av det setet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...