Gå til innhold

Er dette en god pris?


Anbefalte innlegg

Skrevet

En bekjent av meg vil selge meg en helt ny (fortsatt innpaket) Easywalker Sky med bag til 6000 kr.

Hun vant den i en konkurranse men har allerede kjøpt en vogn hun mener er bedre så derfor vil hun selge den. Jeg får med garantien og alt. Hun seie at i butikker må jeg betale 8000 for denne vogna med bag.

Er dette en god pris?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ikke ikke betalt 6000 kr for en vogn som hun har vunnet,.

 

jeg betalte 3000 kr for en helt ny vogn i butikken,

Skrevet

Ville ikke tatt mer enn 4500 kroner for vognen! Vant engang en vaskemaskin i en konkurranse, solgte den for nesten 50% av utsalgsprisen i butikk. Var venner som kjøpte den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...