Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 En bekjent av meg vil selge meg en helt ny (fortsatt innpaket) Easywalker Sky med bag til 6000 kr. Hun vant den i en konkurranse men har allerede kjøpt en vogn hun mener er bedre så derfor vil hun selge den. Jeg får med garantien og alt. Hun seie at i butikker må jeg betale 8000 for denne vogna med bag. Er dette en god pris?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 jeg ville ikke ikke betalt 6000 kr for en vogn som hun har vunnet,. jeg betalte 3000 kr for en helt ny vogn i butikken,
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Du kan jo sjekke prisene her. http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=list&b_kid=324381 Om det er akkurat den vognen du har ønsket deg og i riktige farger er det vel en grei deal.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 Ville ikke tatt mer enn 4500 kroner for vognen! Vant engang en vaskemaskin i en konkurranse, solgte den for nesten 50% av utsalgsprisen i butikk. Var venner som kjøpte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå