Gå til innhold

Er jeg rar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har god råd. Sikkert 40-50 000 til overs når alt er betalt.

Og jeg kjøper mye klær på Finn. Til meg og barna.

Jeg er ikke gnien. Tro det eller ei. Kjøper av høy kvalitet som er ikke brukt eller omtrent ubrukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI

Kan legge til at min mann er veldig flink å bruke penger.

Skrevet

Jeg tenker om du sparer så er du ikke rar. :)

Klær trenger ikke være nye for å være fine og det sparer miljøet å kjøpe/få brukt og gi/selge videre det som er like fint.

Om du kjøper brukt for at mannen din bruker så masse penger så er du rar som ikke tar en samtale med han om hva man kjøper fordi man trenger det og hva handles fordi man bare har lyst på og får han til å jenke seg litt. :)

Skrevet

Syns du gjør det riktige. Alt for mye klær kastes. De 50 000 kan brukes på bedre ting.

Skrevet

Tenker at siden du syns du har så mye penger kan du kjøpe tøyet ditt nytt, så kan de som ikke har så god råd få anledning til å kjøpe brukt tøy.

Kjipt for de med dårlig råd, når andre med penger snapper opp ting rett foran nesa på de.

Skrevet

Du8 er ikke rar, og det er bare fint at du kjøper brukt. Det er heller ikke snakk om at du "snapper" de fra de med dårlig råd - det e rnok av brukt tøy å få tak i.

Det viktigste er at dette er godt for miljøet. Og det er uansett aldri dumt å tenke økonomisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...