Gå til innhold

valentinsdag overstått

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å gjøre noe siden jeg synes det er en tulledag, men så var jeg på butikken for å handle middag før jeg hentet i bhg. Der så jeg en sånn sjokoladeappelsin, sånn som når du slår den hardt ned i bordet, så åpner den seg i mange små sjokoladebiter, og så smaker det appelsinsjokolade. I hvertfall, da vi hadde vært sammen i 6 mnd, var jeg småsyk, og han kom med roser og en sånn appelsin til meg, men måtte gå igjen. Jeg spiste opp hele sjokoladen, og når han kom tilbake senere var han litt snurt for at jeg ikke hadde spart noe av den til ham. Dette hadde jeg glemt frem til vi så en slik i butikken en dag for noen uker siden, og han nevnte det. Så når jeg handlet i går, kjøpte jeg med en slik til ham. Vel hjemme laget jeg er lite kort med hjerter og noen gode ord, og så fikk han dette. Han er nok flinkere til å dele enn meg, så alle fikk noen sjokoladebåter ;-)

Skrevet

Vi gjorde ingenting. Jeg var ikke i form og orket ikke å tenke på noe. Vi pleier ikke å feire da.

Jeg vet foresten hvem du er :o) Kjente deg igjen på bildet på bloggen din nå. Jeg bor på samme plass som deg :o)

Skrevet

Jeg har ikke bilde av meg selv på bloggen min, men hytten. Du kjente kanskje den igjen? ;-) Du kan evt sende meg en PM.

Skrevet

Oi! Det var HI jeg mente....renateda.

sorry alva :)

Skrevet

Hehe.. Skjønte det etterpå, men svaret lå under mitt svar, så derfor ble jeg litt forvirret først ;-)

Skrevet

Pleier egentlig ikke å ferie vi heller, men er koselig å overaske noen ganger :)

Nå ble jeg nysgjerrig på hvem du er :D

Skrevet

Hehe, vi har barn på samme avd i barnehagen. Jeg har en vilter gutt på 2 år :o)

Har en gutt oppe og.

Skrevet

aaaahaaa :) Da har jeg en anelse :) verden er sannelig ikke stor..

Skrevet

Hehe, nei den er ikke det.

Jeg er her inne alt for mye, det skal bli godt å begynne å jobbe igjen så man slipper å være avhengig av dib!

Jeg har gått hjemme uten jobb en stund nå, men begynner å jobbe om noen uker.

Jeg lurer på hvor mange #kjente" det er her inne, sikkert flere ennd et man tror :o)

Skrevet

Ja jeg har blitt helt data nerd selv jeg.. derfor er bloggen god å ha :) Da har jeg liksom min egen "jobb" midt i stua.

Er spent på hvilken jobb jeg ender i etter permisjonen, er jo ikke så mange jobber her oppe.

Skrevet

Nei det er ikke det. Nå vet ikke jeg hva du har for utdanning da.

Hva jobbet du med før da?

Jeg har fått jobb et godt stykke unna, så det blir lang reisevei en stund før vi finner ut av om vi vil flytte.

Skrevet

åja såpass.. ja er ikke greit.. er jo en pendler kommune dette..

Har ikke noe særlig utdannelse utenom vidregående jeg, men MYE jobb erfaring da.. så få håpe det teller litt :) Driver å tar nettkurs på NKI nå i permisjonen da..

Skrevet

Mannen kom hjem med rødvin :-)

Etter gutta var i seng lagde vi tapas sammen og koste oss med god mat, rødvin og film.

Skrevet

åh det hørtes idyllisk ut frk nilsen :)

Skrevet

Jeg fikk Kartell lampe!!! :) Det var både morsdag og valentines gave da:) Ble VELDIG overrasket;) Fikk også kort med noen søte ord! Mannen fikk sjokolade av meg, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...