Gå til innhold

VELDIG svak strek på graviditetstesten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM om 5 dager. Klarte ikke å vente med å teste fordi jeg er veldig slapp og litt kvalm. Har dessuten vært sykemeldt for dette i to uker nå, og vil vite om årsaken er graviditet eller noe annet. Hva betyr det at streken er veldig svak og lys rosa, nesten usynlig? Den andre streken er tydelig.

Er det vanlig å bli veldig slapp så tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strek er strek ja! Her hadde jeg bare en liten, nesten usynlig strek, men jaggu blei det tvillinger på oss!

Skrevet

Gratulerer :)) En svak strek 5 dager før ikm vil si at du er absolutt gravid. I og med at streken er svak, så vil jo det si at kroppen ikke har så høye nivåer av htcg enda og da vil jeg ike tro at kvalmen og slappheten kommer av graviditeten, men jeg kan ta helt feil.

Skrevet

Takk :)

Får håpe det stemmer.

Synes det er tidlig å være så slapp og trøtt allerede nå at jeg ikke en gang orker å være på jobb.

Hi

Skrevet

Gratulerer, du er gravid (på et tidlig tidspunkt)! Samme skjedde meg, testet 4 dager før IKM og fikk svak strek (billigtest).

Kan godt være at du er slapp så tidlig, det er mye vi ikke vet om kroppen ved graviditet.

Skrevet

Ja, som de andre sier, strek er strek :-) Jeg testet også 5 dager før IKM og fikk også en supersvak strek, den streken er nå ei lita jente på 23 uker som enda bor i magen :-)

Skrevet

Så gøy at flere fikk svak strek og ble gravide :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...