Gå til innhold

septemberbarn i trondheim.


solveig29

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er gjerne med, bor et stykke utafor trondheim da, men er ingen i næromerådet så, da får man trekke inn til byen;) Har termin 2.sept-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja hemmelig facebook side høres topp ut ja . Men når passer det for dere å treffes. jeg jobber i turnus ,kansje på dagtid for da er datter i bhg. Hva sier dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi enige om å lage en hemmelig facebook gruppe :) Men er det noen som kan gjøre det? Jeg er svært lite på facebook og kan så lite om det :P Den som melder seg kan sende nødvendig info på mail til resten av oss??

 

Hadde vært moro med ett lite treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må vel heller de som er interessert i å være med i gruppen sende info til den som setter opp gruppen, tror jeg. Sånn at vedkommende kan invitere dem inn i gruppa, mener jeg?

 

Ikke helt inne i det, jeg heller. :fnis:Men hvis dere vil sende navnene deres til meg, fikser jeg en gruppe. Mulig jeg må legge dere til som venner først også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg gjort et forsøk på å lage en facebook-gruppe. Jeg har fått melding fra hildis med navn, og har sendt henne en venneforespørsel. Det ser ut som om jeg kun kan invitere venner inn i gruppen når den er satt som "hemmelig": Så langt er jeg eneste medlem. En ensom tilværelse. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Har ikke vært noe mye her inne, men nå er jeg her. Bor i Trondheim og termin 11. september (ja faktisk.. litt av en dato)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har som sagt hemmelig gruppe på facebook, meld deg inn du også! :)

Vi har avtalt å møtes i morgen og d bli sikkert kjempe koslig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare de som har facebook som kan være med? :) Bor i Trondheim jeg også og vil gjerne møtes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Vi har gruppa vår på fb, så da må du vær medlem der! :)

Vil dere bli med, så sendt meg en privat melding. Så kan jeg adde dere til gruppa vår! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Vi har gruppa vår på fb, så da må du være med der. :)

Send meg ei privat melding her, så adder jeg deg til gruppa vår! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...