Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Har kjøpt et gammelt hus med normal str. på rommene, men... stua er altfor stor etter min smak. Har faktisk vært brukt til selskapslokale. Helt lyst rom, med god høyde under taket. Er umulig å sette opp skillevegger pga. døråpninger, vindusplasseringer osv. Hjelp, hvordan få det koselig??
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Hva vil du bruke stua til da? Jeg synes det blir hyggelig med peis, masse bokhyller med bøker i, Store fargerike eller mørke sofaer og lenestoler. Fargerike bilder på veggene, tepper på gulvet og gardiner i vinduene. Store, lyse stuer i minimalistisk stil er ikke min smak ;-). Om dere har flere rom dere kan bruke til stue kan dere jo oså gjøre som oss. Vi bruker et lite kammers som dagligstue. Der er det varmt og koselig. Den store stua holder vi stengt hele vinteren og brukes bare til selskaper ol. Den mellomste stua er lekerom og den 4. er bibiltek.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Vi har en stor stue. Vi har løst "problemet" ved å ha to grupper. I den ene delen av rommet har vi et lite bord med lenestoler og leselampe. I den andre delen en sofagruppe med to sofaer, to stoler, stuebord og fjernsyn. Har for øvrig en del bilder, et bestefars-ur, planter, peis og noen bokhyller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå