Gå til innhold

Hvor mange bom turer på mars terminene ?


FrøkenHøygravid!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt tidlig med bomturer til føden allerede vel? eller jeg er jo forsovet fødeklar nå..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne en slik bomtur jeg!!! bare det skjer noe snart er jeg fornyd :) Termin 5 mars så helt greit for meg om han kommer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe har hatt 1 bom tur alt selv =P men var bare prinsessa i magen som lurte meg =) Men skal ikke si noe imot på om det kunne skjedd noe skikkelig snart altså det hadde ikke gjort noe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utålmodig her også, men glad jeg ikke har hatt noen bomturer hadde blitt så nedfor av falsk alarm, men håper jo virkelig det skjer noe snart når som helst nå =) SPENNENDE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen bomtur,men har snakket med føden på tlf 2 ganger hehe=)

også var jeg inne i uke 27 eller 28 pgav av lite liv,me bebusen våknet til live og begynnte å sparke som en gal etter en halvtime med registrering hehe så alt var bare bra ,men der var godt å få sjekket det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at jeg trenger en liten bomtur, kanskje ikke akkurat nå, men snart iallefall. Har aldri vært på føden, vet ingenting om hva som skjer der og har ikke hatt gynekologisk sjekk på vel.. aldri, så tror nok jeg kunne hatt godt av å dra dit og bli sjekka, men ja, jeg er treig å ta kontakt om det er noe, så det skjer vel neppe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt to bomturer. Ble innlagt over natta begge gangene. Første gangen pga sterke smerter i magen som de ikke viste hva kom av. De sa at dette hadde ikke noe med nærtstående fødsel å gjøre. Andre gangen med blødning (ca ei uka siden) og da med mye mensensmerter og kynnere. De trudde da at jeg kom til å gå inn i fødsel på natta men det stoppet opp...:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin nå på torsdag og 1 bomtur her i natt :-( Nedtur altså etter en hel dag med regelmessige rier. Reiste inn på Ahus kl. 02 i natt da riene kom med 2-3 min mellomrom. Prøvde å innstille meg på at dette tar tid og at det sikkert ikke er kommet langt, men litt av en nedtur når det ikke var åpning i det hele tatt. Fikk sjekket baby samtidig og der var det jaggu livat, det var jo i det minste godt å se:-)

 

Etter et våkendøgn har jeg nå klart å sove litt mellom riene, som olppleves som ganske mye kraftigere og vonde. Håper det er et tegn på at det nå er noe på gang. Har uansett tilbakelagt et døgn med noe modning så vi er vel et steg nærmere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...