Gå til innhold

Hva gjør dere nå i natten da damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unga her sover som steiner... å jeg fikk vaskehuskick!! Så her er stua rein, lister, alle flater, bilderammer + + Gått løs på gangen og kjøkkenet nå... skal brette klærne på badet og ja... ta alt unntatt barnerommet da... for der sover de jo ;) ;) Så deilig det skal bli å stå opp imorgen tidlig ;)

Røykepause nå :P Å måtte bare ha en mini dibb pause :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer du hit og vasker også? ;o)

Jeg skal logge av og komme meg i seng nå, har hørt rykter om at det blir en dag imorgen også...

Skrevet

Hehe, nei det orker jeg ikke.. :) Men kommer en annen natt :P Jaja, dag imorgen blir det jo... men hjemme i perm... så kan ta duppen sammen med henne midt på dagen ;) Det er også veldig koselig ;)

Skrevet

Sitter litt på dib og ser litt på tv mens jeg koser meg med det som er igjen av kakaoen da venninna mi var innom en tur tidligere :)

Snart senga her også! :)

Skrevet

Har sovet fra 9-24 tidligere i kveld, og så nettopp på episode 5 av Snøballkrigen på Nrk Nett-tv.

Han der Dani var visst ikke med i denne episoden, men det var mye fokus på Kjetil og Mariann. Han Thor Valter viser igjen sine mange hatter i byen, ved også å bli gartner i tillegg til alt det andre. Han har da nesten alle jobber i byen fra før :-)

Skrevet

Jeg våkna for en halvtime siden av at vannet hadde gått. Har ikke hatt rier, så jeg fikk beskjed om å slappe av og se tiden an. Men blir litt oppspilt og spent, så jeg tviler på at jeg får sove med en gang nå :)

Snøballkrigen var en god ide :)

Skrevet

Åååh, så gøy ;) Lykke lykke til ;) Håper du er igang nå da ;) Ferdig med vasken jeg nå... så tar meg en røyk... å hopper i seng ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...