Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #1 Skrevet 15. februar 2011 Unga her sover som steiner... å jeg fikk vaskehuskick!! Så her er stua rein, lister, alle flater, bilderammer + + Gått løs på gangen og kjøkkenet nå... skal brette klærne på badet og ja... ta alt unntatt barnerommet da... for der sover de jo ;) Så deilig det skal bli å stå opp imorgen tidlig Røykepause nå Å måtte bare ha en mini dibb pause
Tante Blås Squaw Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Kommer du hit og vasker også? ;o) Jeg skal logge av og komme meg i seng nå, har hørt rykter om at det blir en dag imorgen også...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Hehe, nei det orker jeg ikke.. Men kommer en annen natt Jaja, dag imorgen blir det jo... men hjemme i perm... så kan ta duppen sammen med henne midt på dagen Det er også veldig koselig
ღMorgenSolღ Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Sitter litt på dib og ser litt på tv mens jeg koser meg med det som er igjen av kakaoen da venninna mi var innom en tur tidligere Snart senga her også!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 Har sovet fra 9-24 tidligere i kveld, og så nettopp på episode 5 av Snøballkrigen på Nrk Nett-tv. Han der Dani var visst ikke med i denne episoden, men det var mye fokus på Kjetil og Mariann. Han Thor Valter viser igjen sine mange hatter i byen, ved også å bli gartner i tillegg til alt det andre. Han har da nesten alle jobber i byen fra før :-)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Jeg våkna for en halvtime siden av at vannet hadde gått. Har ikke hatt rier, så jeg fikk beskjed om å slappe av og se tiden an. Men blir litt oppspilt og spent, så jeg tviler på at jeg får sove med en gang nå Snøballkrigen var en god ide
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #7 Skrevet 15. februar 2011 Åååh, så gøy Lykke lykke til Håper du er igang nå da Ferdig med vasken jeg nå... så tar meg en røyk... å hopper i seng HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå