Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 I såfall hvor lenge her dere holdt på? Ser dere resultater?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #2 Skrevet 14. februar 2011 Ja, jeg. MEN har kun danset 3 ganger Så ikke sett noen resultater enda. Jeg fikk zumba for en stund siden, men rett etter fikk jeg spysyken, så influensa, så kraftig UVI og på toppen av det hele en grusom halsbetennelse. Er også gravid, snart halvveis. Syns det er litt kjedlig å danse zumba, men har ikke tenkt å gi meg og gleder meg til å se resultater. Kommer meg igjennom den økten på 20 minutter, prøvde en av de på 50, men da skranglet bekkenet og sa kraftig i fra.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #3 Skrevet 14. februar 2011 Jeg fikk den i dag og gleder meg til begynne. Håper på gode resultater;) Men jeg håpte det skulle være morsomt også...hmm.. Kommer nok til å starte med 20 min jeg også og heller ta de times øktene når jeg er inni det.. Takk for svar:) HI
Tante Blås Squaw Skrevet 14. februar 2011 #4 Skrevet 14. februar 2011 Har nettopp begynt, koser meg veldig! :oD Om det vil gi resultater i slankeavdelingen gjenstår å se, men det får iallfall fart på blodomløpet og får meg i godt humør )
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Ja, så bra:) En blir jo i bedre humør av sånn musikk og litt rytme i kroppen:) Kjenner jeg er spent på hvor lang tid det tar før resultatene blir synlig.. Liker at jeg kan gjøre det hjemme i stua også. Takker for svar:) HI
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Trener zumba på senter og det er knall!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #7 Skrevet 15. februar 2011 Jeg begynte med zumba for litt under en uke siden.. men har bare en sånn 30 minutts video, så da lurer jeg på, hva heter videoen som dere trener til? :-) Jeg prøvde meg også litt på den 30 days shred i forrige uke, 3-4 dager, før jeg gav meg pga strekk i låret.. og har da fortsatt med zumba.. har allerede gått ned 2 kg, fått mer muskler i armene og ellers stramma opp litt.. synes det er helt utrolig (da har jeg heller ikke vært så flink til å kutte ut helt godteri)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2011 #8 Skrevet 15. februar 2011 Trener på treningstudio. Enten 60min eller 45 min Kanongøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå