Gjest sug lut Skrevet 14. februar 2011 #1 Skrevet 14. februar 2011 Nei, jeg vil ikke linke noen som helst konto til noe som helst annet på nett. Hvem faan tror de jeg er? For alt de vet kan vi være åtte mann og en labrador som bruker denne pc'n, og ikke alle åtte er legalt i Norge, og en har hemmelig adresse fordi eksen slår. Alle har vi hotmail og gmail og mengder av dem, og ingen av oss vil linke youtube til ræva vår via samme mailkobling.
tante grusom master of law Skrevet 15. februar 2011 #2 Skrevet 15. februar 2011 Jeg leste denne kl 6 i dag morges og skjønte ingenting. Leste den nå, og skjønner fortsatt nada. Er det jeg som ikke følger med i cyberspace eller?
Gjest sug lut Skrevet 15. februar 2011 #3 Skrevet 15. februar 2011 Hehe. Lett gretten da jeg skrev etter for n'te gang å skrike NEI til å binde sammen kontoer på hotmail og gmail og youtube. Jeg vil ikke være en og samme sporbare konto overalt på nett,da driter jeg heller i hele youtube-kontoen, og sjekker heller fire separat innloggete mailkontoer enn å få det så "mye enklere" ved å få alt inn på en fra alle kontoene, og vil da for helvete ikke dele mine musikkvalg med andre bare fordi jeg har dem på mail. Ergo, googlejævlenes imperialistiske dominanspolitikk får ikke lov å dra meg med i kloakken av nettsporbarhet. Det er en grunn til at jeg har separate kontoer for hvert sitt bruk - og jeg stoler ikke på personvern overhodet og oppgir aldri korrekt info noe sted.
Gjest Skrevet 15. februar 2011 #4 Skrevet 15. februar 2011 Jeg fikk også bakoversveis da jeg oppdaget at youtube er blitt google det også. Som blogger, mailsender osv tør jeg knapt skrive noe som helst. Vi vet jo alle at google er onde og selger informasjon til høystbydende ... Seriøst, hvorfor har folk masse dølle teorier om organisasjoner som liksom søker verdensherredømme mens google stort sett slipper unna den slags? De er jo virkelig nifse!
Gjest sug lut Skrevet 15. februar 2011 #5 Skrevet 15. februar 2011 Nettopp - min gode gamle youtube-konto registrert på en annen mail måtte nå plutselig linkes til en google-mail. Og det de prøver seg med er at det er tryggere for meg? Særlig.
Gjest Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Har du lagt merke til hvordan reklamen på gmail-kontoen din matcher meningsinnholdet i e-poster du sender og mottar? Det er helt ekkelt. Så jeg burde nok egentlig funnet et annet opplegg, men jeg liker så godt funksjonalitetene til gmail :-S
Gjest sug lut Skrevet 16. februar 2011 #7 Skrevet 16. februar 2011 Ja, pluss at det har en viss større seriøsitet til offisielt bruk å ha en gmail-adresse, på ett eller annet vis, enn en hotmail. Hotmail høres uansett ut som man er [email protected] og det er ikke akkurat greit å bruke til FAU og jobbkontakter. Du har oppdaget mailguden, skjønner jeg? Han vet alltid hva du er opptatt av og matcher reklamen til det. Av en eller annen grunn mente han en stund at jeg var opptatt av russiske kvinner og sykelig overvekt. Ingen av delene ga noen boost til selvfølelsen.
Gjest Skrevet 16. februar 2011 #8 Skrevet 16. februar 2011 Ha ha, jeg fikk også reklame for russiske kvinner - og for røykeslutt - sikkert fordi jeg kjenner en Nikitin :-D Jeg har vurdert å kjøpe www.mittunikemenkjipedobbeltnavn.com ... men folk staver alltid mellomnavnet mitt feil ... det er kjedelig hvis man skal bruke domenet til e-post.
Gjest sug lut Skrevet 16. februar 2011 #9 Skrevet 16. februar 2011 Kanskje man kan skifte navn? Kan jeg hete Google Gmail, tror du? Da begynner det jo å bli interessant å kjøpe domener.
Gjest Skrevet 16. februar 2011 #10 Skrevet 16. februar 2011 Her til lands er jo navneskifte ganske liberalt. www.gmail.no hadde ikke vært dumt (bortsett fra at det sikkert koster flesk).
Gjest sug lut Skrevet 3. mai 2011 #12 Skrevet 3. mai 2011 Aaaah, jeg må bare dytte denne opp igjen for jeg haaaater så sykt. Først er jeg innlogget på gmail, så skal ungen inn på youtube på sin konto - men youtube åpner på min, som siden fanskapet fusjonerte er tvungent linka til den tvungne gmailen, og så logger jeg ut av min YOUTUBE, uten å logge ut av gmail, og logger inn ungen på hennes egen youtube-konto. Men når hun da går lei og logger seg av, er jeg også logget av vanlig gmail, plutselig, fordi jeg logga av youtubekotoen min, og google vil logge meg på mailen ungens youtubekonto er linka til. JEG VIL IKKE HA ALT PÅ ETT STED; dra til helvete googlejævler.
ellen-propellen Skrevet 4. mai 2011 #13 Skrevet 4. mai 2011 Sjekket litt på nett,og det er you tube kjøpet til google som lager krøllet. Om du vil så skal jeg høre med mine nerde kolleger om det finnes en triks for å lette hverdagen din:) Kanskje du finner noen tips her mens du venter.Jeg skal ikke på jobb denne uken,så jeg får ikke sjekket noe før neste uke. http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?answer=173914 http://www.google.com/support/forum/p/youtube?hl=en Lykke til ihvertfall:)
Gjest sug lut Skrevet 5. mai 2011 #15 Skrevet 5. mai 2011 Faan. Forestill deg i så fall - dersom DETTE innlegget kommer opp, jeg har hittil i dag vært logget inn på alle foran UNNTATT her så jeg har ike kunnet svare deg - at jeg sier "ellen-propellen er kjempegrei" og "men google er dumme og slemme". Jeg skal nå spamme ris og ros hver eneste gang noe henger, mangler eller forsvinner.
Villa Perlesukker Skrevet 6. mai 2011 #16 Skrevet 6. mai 2011 Kan ikke dette fikses via browseren? ( husker ikke hva browser er på norsk) Sjekk denne: http://www.google.com/support/forum/p/youtube/thread?tid=014eea0a176b7997&hl=en Selv synes jeg det er uhyre enkelt men jeg er ene og alene på mitt bærbare pcunivers
Gjest sug lut Skrevet 6. mai 2011 #17 Skrevet 6. mai 2011 Nei, det må være innlogget kun EN google-konto av gangen, så om jeg logget inn på gmail kan jeg ikke aksessere en hotmail-basert youtube-konto, fx.
luva* Skrevet 8. mai 2011 #18 Skrevet 8. mai 2011 Enig i at det er langt fra ideelt at man bare kan være pålogget på en konto om gangen. Måten jeg løser dette på er å bruke incognito vindu i chrome. En annen mulighet er å bruke forskjellige nettlesere: Hvis du er logget på i en nettlesere, feks firefox, start explorer eller chrome og åpne barnas youtube i den.
Gjest sug lut Skrevet 8. mai 2011 #19 Skrevet 8. mai 2011 Du er muligens min favorittdibber akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå