Gå til innhold

Andre enn meg som sliter med mye utflod også utenom når en er gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjør som sagt d, og det plager meg veldig. Må bytte truseinnlegg opp til flere ganger om dagen, hver dag hele mnd.

Kjenne også når det renner til tider.

Forbasket irriterende!!!!

Nå er jeg jo gravid da...så da er det enda verre...

Jeg har sjekket meg hos legen, tatt ulike typer sopp behandlinger osv osv... Men det er visst bare sånn jeg er, og jeg må leve med det.

Men jeg har aldri hørt om noen andre som har det lignende..

finnes d noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes selv at jeg har mye. Må bruke truseinnlegg daglig, men trenger ikke skifte mer enn en gang om dagen, muligens ikke. Nå når jeg er gravid må jeg skifte hver gang jeg er på toalettet. Nyser eller hoster jeg kjenner jeg det renner. Ufyselig. I tillegg lukter det vondt nå når jeg er gravid.

 

Så ja, du er ikke alene. Bruker jeg ikke truseinnlegg (når jeg ikke er gravid) blir trusa våt i løpet av en time og så begynner kløen. Usj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for at dere deler :)

D hjelper på å vite at en ikke har slike plager alene...

Så d lukter hos deg også 23.07?..Jeg kjenner er sur stank jeg også.. har faktisk lurt på hva det er. Men da er vel det helt vanlig det da i svangerskapet.

Æsj, alt vi skal godta som kvinner!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også slik, for meg har det aldri vært ett problem. Min mann syns heller ikke det er ett problem, han tenner på det.

 

Legen min syns det var høyrst unormalt, så han testet alt som kunne testet før han konkluderte med at jeg bare er slik.

Det har blitt litt bedre etter to fødsler, men lurer nesten på om det har gått på bekostning av en gjevn mens. Før kom mensen hver mnd til nesten samme klokkeslett, men nå kommer og går den akkurat som den vil. Kan gå nesten 3 mnd mellom også plutselig kommer det noen veldig tette igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såpass ja! Da tror jeg heller at jeg ville ha gått for regelmessig mens gitt :) Men det går seg vel sikkert til etterhvert hos deg vil jeg tro 23.11.

Men jeg derimot syns det er et problem, spes når det er sommer og je ligger på stranda i bikini eks.. Kan jo ikke bruke truseinnlegg da...for jeg vil jo bade litt også...

Nei usj, håper der blir bedre etter fødsel.. er lov å håpe :)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...